Fandom

Cryptor

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Ta postać należy to nowego kanonu, czyli artykułów utworzonych od 07.02.2016

Cryptor - to główny bohater serii Robo-Hero. Jest Robotem, ale z uczuciami. WojtekNinjaZX.

Historia

Cryptor powstał w pewnym lesie, stworzony przez najlepszego naukowca wszech czasów -Dr.Tormaka, który  miał bazę w drzewie. Jednak zaatakowali ich strażnicy z firmy, gdzie pracował Tormak - Techno Industries. Tormak jednak zablokował drzwi i ukrył pamięć Cryptora. Strażnicy porwali Tormaka i nie wiadomo co się dalej z nim stało. Cryptor nic nie pamiętając wprowadził się do Nowego Yorku. Wtedy spotkał robo-ptaka - Sokoła. Okazało się, że zbudował go Tormak, co znaczy,że Tormak jeszcze żyje. Cryptor postanowił, że razem z Sokołem musi odnaleźć Tormaka i zniszczyć Techno Industries.

Wygląd

Cryptor ma takie włosy i zielone oczy. Często ubiera czerwoną bluz i niebieskie spodnie, jednak podczas misji nosi fioletową bluzę,fioletowe spodnie i fioletową chustę.

Zdolności

Tryb bojowy - wtedy Cryptor ma czerwone oczy,działka zamiast rąk i skrzydła. Cryptor tą formę używa podczas walk.

Tryb połączenia - wtedy Cryptor łączy się z Sokołem. Nic się nie zmienia poza tym, że ma fioletowe skrzydła i jedno fioletowe oko, przez które widzi Sokół.

Tryb Sokoła - Jakby Cryptor coś stracił, to Sokół przemienia się w to, co Cryptor się zmienił, a jak straci chwilowo wzrok,to widzi to co Sokół.

Charakter

Cryptor jest miły, pomocny, sprawiedliwy. Jednak czasem nad nim panuje gniew i uczucie zemsty. W takich sytuacjach często używa trybu bojowego w złych celach.

Relacje

Sokół

Cryptor i Sokół są najlepszymi przyjaciółmi. Można powiedzieć,że są braćmi. Sokół zawsze pomoże Cryptorowi, tak jak Cryptor Sokołowi.

Tormak

Tormak kochał Cryptora jak własnego syna, jednak został porwany przez Techno Industries i nie wiadomo co się z nim się stało. Wiadome jest tylko jedno - Tormak na pewno żyje.

Jack Technor

Założyciel Techno Industries, obydwoje są wrogami. Jack chcę zdobyć plany Cryptora i zrobić robo-żołnierzy, a Cryptor chcę go powstrzymać.

Kowalski

Kowalski jest szefem Sokoła i Cryptora,to on daje im  wskazówki,jest pracownikiem Techno Industries,dzięki niemu Cryptor i Sokół wiedzą jak się dostać to Techno Industries.Ginie z powodu kary śmierci nadanej przez policje,której szefem jest Techno Industries.

Theme

The All-American Rejects-Move Along

Więcej z Fandomu

Losowa wiki