Fandom

Cyberkuce

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Udostępnij

Cyberkuce [1] - rasa kosmitów stworzona przez HUSSARYA33, pragnąca podbić całą Ziemię i scybernetyzować ludzkość. Z tego względu są wrogami postaci takich jak Luke i Geralt.

Wygląd

Cyberkuce przypominają ziemskie kucyki, ale mają krótsze tułowia i inne pyszczki. Są odziane w elastyczne i bardzo wytrzymałe zbroje. Do boków mają zamontowane 2 karabiny maszynowe [2]. Mają wzrost ok. 80 cm [3]. Ruchy Cyberkucy nie należą do szybkich, jednak są bardzo precyzyjne. Mają bardzo skomputeryzowany głos, który u prawie wszystkich osobników jest taki sam [4]. Cyberkuce dzielą się na 3 rasy:

  • normalne Cyberkuce - wyglądające jak normalne ziemskie kuce, najsilniejsze i najbardziej wytrzymałe,
  • Cyberrożce - mają róg oraz zdolność telekinezy i teleportacji,
  • Cyberpegazy - posiadają skrzydła i umiejętność lotu.

Opis

Cyberkuce są jednym z największych postrachów we Wszechświecie [5]. Jako, że są w większości robotami nie znają strachu ani bólu. Podstawą ich ideologii jest stwierdzenie, że natura i życie organiczne jest złem i one jako "najidealniejsze istoty Wszechświata" muszą je ulepszyć [6] lub eksterminować [7].

Społeczeństwo Cyberkucy jest silnie zhierarchizowane. Naczelną władzę dzierży Król Equus - Cyberkuc o wzroście dwóch normalnych oraz jako jedyny posiadający zarówno róg, jak i skrzydła. Bezpośrednio pod nim jest grupa 42 [8] wysokich Cyberkucy - rodzina Króla, generałowie, arystokraci, itp.

Na Ziemi

Cyberkuce dotarły do Ziemi w XXXIV wieku. Ich kontakt rozpoczął się orędziem króla Equusa,w którym "ubolewał nad losem populacji Ziemi zmuszonej do egzystencji w obrzydliwej, organicznej formie i proponował wszystkim ocalenie jako przedstawiciel jego doskonałej rasy". Rządy ziemskich państw postanowili jednak zostawić tą decyzję swoim obywatelom. Oczywiście obywatele Komunistycznego Imperium Chin nie mogli się wypowiedzieć sprawie i wszyscy zostali ludźmi, a w Lidze Arabskiej uznano to za niezgodne z islamem i nikt się nie scybernetyzował. W Wielkiej Rzeczpospolitej Polskiej i Zjednoczonych Stanach Cywilizacji biura cybernetyzacji były traktowane z pogardą i skorzystało z nich mniej niż 1% obywateli [9]. Republika Wolnego Pacyfiku była bardziej otwarta, ale 25% najmniej ludnego państwa w żadnym stopniu nie zadowalało Cyberkucy. Wściekły Equus w 3357 roku zarządził inwazję na Ziemię. Jednak nikt nie wziął kosmicznych kucyków za realne zagrożenie, w wyniku czego szybko zajęły spore terytoria. Ludzie przekonali się, że z nimi nie ma żartów i - chcąc nie chcąc - wszystkie nacje zawiązały chwilowe porozumienia i zawieszenia broni. Teraz to Cyberkuce nie doceniły przeciwnika. Po kilkunastoletniej wojnie [10] Cyberkuce zostały wyparte z Ziemi. A przynajmniej tak wszyscy myśleli - w 3372 odkryto działające cyberkucze bazy w okolicach bieguna południowego. Jednak znajdujący się tam kosmici nie zachowywali się agresywnie [11]. Mimo to wywiązała się walka w wyniku której zginęła większość Cyberkucy [12]. W 3381 Armia Cyberkucy wróciła w okolice Ziemi i próbowała ponowić natarcie. Tym razem jednak zmieniły strategię - zamiast wysłać całą armię na raz zaczęły zrzucać małe grupy szturmowe [13] w celu zrobienia wielkiego zamieszania. I ta strategia zaczęła przynosić oczekiwane skutki - Ziemianie byli strasznie zdezorientowani i nie umieli zorganizować skutecznej obrony. Przez chwilę. Szybko powołano specjalne grupy komandosów mające eliminować takowe grupy, z czasem zastąpione przez robotycznych żołnierzy z programów "Robocop", "Terminator", "Mechagodzilla" itp. Cyberkuce zareagowały na to zwiększeniem liczebności grup do 15 osobników (20 w wypadku grup lądujących w WRP lub USC) oraz przetransportowaniem sztabu armii na nieznaną Ziemianom pozycję [14]. Takowe natarcia są ciągle prowadzone [15], i nie zanosi się na ich koniec.

Ciekawostki

  • Cyberkuce są wzorowane na Cybermenach z serialu Doktor Who, a ich wygląd pochodzi z serialu My Little Pony: Przyjaźń to magia
  • Bardzo głośne dźwięki mogą uszkodzić ich systemy sterujące.
  • Kontakt z czystym ołowiem jest dla nich zabójczy.
  • Cyberkuce są nieśmiertelne, ale nie niezniszczalne [16].
  • Ruchy Cyberkucy są wolne, jednakże umieją się przemieszczać z przyzwoitą prędkością [17].

Przypisy

  1. czyt. 'Sajberkuce'
  2. niektóre osobniki mają bazooki albo miotacze laserowe zamiast karabinu
  3. Król ma 1,70 m
  4. wyjątki stanowią tylko najważniejsze Cyberkuce w społeczności
  5. nie dajcie się oszukać ich wyglądowi
  6. tak, zgadliście - chodzi o zamienienie w jednego z nich
  7. przeważnie wybierają tą opcję
  8. nawiązanie do filmu "Autostopem przez Galaktykę"
  9. wszyscy byli ciężko chorzy - cybernetyzacja w jakis sposób uleczała wszelkie choroby
  10. Republika Pacyficzna skończyła walczyć po 12 latach, Liga Arabska po 15, Chiny po 17, a WRP i USC dopiero po 19
  11. ponieważ to były bazy badawcze - próbowały wymyślić sposób na scybernetyzowanie ludzi wbrew ich woli
  12. ocalał jeden
  13. około 10 Cyberkucy w jednej
  14. oddziały są teleportowane, więc nic nie zdradza pozycji
  15. czasami jednak atakują czymś, co może być armią
  16. nie umierają ze starości, ale mogą zostać zabite
  17. w kopytach mają zamontowane wrotki wyposażone w kółka i silniczki

Więcej w Fandom

Losowa wiki