Fandom

Cygan w drużynie

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Cygan w drużynie- trzeci odcinek drugiego sezonu Zoo na kółkach, stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM).

Fabuła

Po porannym ogarnięciu Stefek sprawdza na monitoringu, czy wszystko gra w ZOO. Przy wybiegu małp zauważa zaparkowanego Lykana Hypersporta. Jednak jego właściciela ( przypuszczają, że to dziany gość) nie widać. Zbierają się, żeby to sprawdzić, ale nagle za Stefkiem odzywa się głos: "Szukasz kogoś?" Rekin odwraca się jak oparzony i widzi za sobą wilka arabskiego. Rudy wyjmuje kałasza, by do wilka strzelić, ale ten okazuje się szybszy- wyciąga swój mały, obdrapany pistolet i błyskawicznie wystrzeliwuje, wytrącając Rudemu kałasza ze skrzydła. Nagle Louis rozpoznaje w wilku swojego dawnego przyjaciela- Cygana o imieniu Zindelo. Gdy Łysy słyszy, że Zindelo jest Cyganem, niechętnie na niego patrzy. Nagle Gruby zaczyna się zdziwiony rozglądać. Stojący obok niego Zindelo podaje mu skarpetki, pytając: "Tego szukasz?". Wszyscy zaskoczeni pytają wilka, jak on to zrobił ( zakosił Grubemu skarpetki, które małpiszon miał na nogach, stojąc obok niego) a Louis wyjaśnia: "Zindel jest mistrzem w swoim fachu". Wtedy do bazy wpada Gutek i przynosi swój sok ze sfermentowanych ziemniaków, zapraszając przyjaciół, żeby się napili. Wszyscy cofają się ze strachem ( dobrze wiedzą, jaki sok Gutka ma na nich wpływ), ale Zindelo mówi, że nie takie rzeczy już pił i duszkiem opróżnia całą butelkę. Wszyscy, nawet Łysy, są dla niego w podziwie, a Gutek dodaje, że ten wilk to ostry koleś i taki przydałby się w PCH, zwłaszcza przy takiej ilości wrogów. Stefek mówi, że mógłby go przyjąć, gdyby udowodnił swoje zdolności w jeżdzeniu samochodem, na co Hiro odpowiada, że mógłby to zrobić zaraz, bo przecież dzisiaj są umówieni na wyścig z Gangiem Fastów.

Wszyscy idą w wyznaczone miejsce. Po drodze Łysy próbuje wyperswadować Stefkowi pomysł z przyjmowaniem Cygana do drużyny ( wiadomo, Łysy to patriota...). Reszta pyta Zindelo, skąd ma taką wypasioną furę- Lykan Hypersport kosztuje 3,4 mln dolarów. Zindelo odpowiada, że dla niego to nie problem... ( w domyśle, że ją ukradł).

Stawiają się w miejscu rajdu. Zasady są proste: najpierw startują PCH w pełnym składzie i Gang Fastów w pełnym składzie. Słabsi odpadną od razu, i będą tak po kolei odpadać, aż w końcu zostanie jeden z PCH i jeden z Gangu. Rozpoczyna się wyścig. Z PCH odpada Gruby. Później kolejno: Mistrz, Rudy, Hiro, Creep i Louis. Zostają tylko Zindelo, Stefek i Łysy kontra Steven i John ( Caroll odpadł). Łysy zostaje załatwiony przez rozsypanie szpilek. Widząc, że zaczynają się nieczyste chwyty, Stefek spycha trochę Stevena na pobocze. Udało mu się go wyeliminować, ale John swoją wysuwaną piłą niszczy drzwi Mustanga i Stefek wypada z gry. Teraz zostali John i Zindelo. Nikczemny gepard planuje wylać na jezdnię olej, aby Lykan wpadł w poślizg. Z przerażeniem zauważa, że wiadro z olejem zniknęło. "Cygan je*ny..."- wycedza John przez zęby. Zindelo wyjmuje wiadro ze swojego wozu i wylewa. Auto Johna wpada w poślizg, a Cygan przepędza Gang strzałami ze swego pistoletu.

W melinie Stefka siedzą już wszyscy- razem z Zindelo, przyjętym w charakterze zaopatrzeniowca i drugiego strzelca. Znów wpada Gutek i woła: "Kto chce mój sok?!" Zindelo odkrzykuje: "Ja!". Gutek nalewa mu do kubka, a reszta PCH mdleje.

Cytaty

  • Zindelo: Bierzmy się do roboty!
  Łysy: Do roboty? Ale żeś gafę strzelił, Cyganie jeden...
Zindelo: No raczej nie, ty POLAKU...
  Łysy: Igrasz z ogniem...
Zindelo: Ogniem to ty mi raczej nie odpowiesz. Bejsbola też ci zakosiłem...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki