Fandom

Cymes

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Cymes- fanowska postać ( stworzony przez Pingwiniafanka1), mieszkaniec Zoo w Central Parku. Debiutuje w odcinku O kocie, który stał się tygrysem. Występuje w serialu Karen w zoo.

Historia

Cymes.png

Cymes został podrzucony nocą przez jakiegoś gościa, któremu się kotka okociła, na wybieg tygrysa. Karen początkowo warczała na Cymesa, ale kot szybko rozbroił ją swoim urokiem i polubiła go. Wychowywała kocurka przez kilka miesięcy. Dzięki temu Cymes nabrał tygrysich nawyków, np. ryczenia ( choć jego ryk przypominał raczej płaczliwe miauczenie). Szybko dorósł. Umie wykorzystać swoją urodę, ale jest przede wszystkim wielkim krętaczem i cwaniakiem. Ponieważ ma jaguara Ptysia za przyjaciela, czuje się bardzo pewnie. Lubi podpuszać większych i silniejszych od siebie. Wygląda to następująco: Cymes mówi słabym głosem do jakiegoś osiłka coś w tym stylu: " Jestem Cymes, a jak będziesz się ze mnie śmiał, to zawołam mojego przyjaciela Ptysia". Kiedy tamten zaczyna się śmiać, Cymes wzywa Ptysia. Gdy jaguar wychodzi zza krzaków, to albo prześmiewca mówi " Nie zakręciłem gazu!" i ucieka, albo zaczyna walczyć z Ptysiem, i to jaguar zawsze wygrywa. Cymes jest bardzo wdzięczny przyjacielowi i tak jak on, zawsze jest mu gotów pomóc w potrzebie. Jak się okazało, potrafi walczyć i pokonać kilku przeciwników naraz, ponieważ gdy był przyparty do muru, a Ptyś został gdzieś zamknięty, kocur sam pokonał Bola, Lola i Burta. Sam nie wiedział, że tak potrafi, ta umiejętność była zasługą tygrysiego wychowania. Ustalił z Ptysiem, że nadal będą działali jak dawniej, a walczył w pojedynkę będzie walczył tylko w krytycznych sytuacjach.

Wygląd

Cymes jest bardzo słodkim kocurkiem. Jego sierść jest biała, a barwa ta działa na podświadomość ludzi, dzięki czemu Cymes wydaje im się być jeszcze bardziej niewinny. Cechą charakterystyczną kocura są jego niebieskie oczy. Jeżeli spojrzy nimi na kogoś i ładnie poprosi, to jest w stanie osiągnąć wszystko. Jako kociak był bardzo uroczy. Teraz, kiedy ma około roku, wygląda dojrzalej, ale również posiada wiele uroku osobistego i jest bardzo ładny. Wszyscy ludzie, widząc go, mówią: " O, jaki śliczny! O, jakie masz oczka niebieściutkie! No pokaż się, pokaż... o, śliczniutki jesteś! Hi hi hi hi!" Cymes nie lubi takiego rozczulania się nad nim.

Charakter

Cymes jest bardzo inteligentnym i wycwanionym kotem. Niezbyt lubi reakcję ludzi na swoją osobę, ale zdaje sobie sprawę, że jest przystojniakiem. Ma poczucie własnej wartości. Jest też złośliwy, lecz- ostatecznie- ma dobre serce. Jest bardzo interesowny. Oprócz tego potrafi walczyć ( co jest zasługą tygrysiego wychowania i naturalnych predyspozycji). Jego charakter nie pozwala mu na proszenie się, woli załatwiać wszystkie sprawy sam lub z pomocą Ptysia, "magia niebieskich oczu" to broń ostateczna. Nie zależy mu na sławie.

Relacje z innymi

Z Ptysiem

Wiadomo- przyjaciele na dobre i złe. Zawsze się wspierają i pomagają w trudnych chwilach. Rozumieją się bez słów, nigdy się nie kłócą, a jeśli już się tak stanie, to szybko sobie wybaczają. Łączy ich solidna męska przyjaźń. To raczej Cymes dominuje w ich relacji, ale Ptysiowi to nie przeszkadza.

Z Dejanirą

Cymes lubi ją pomimo jej dziwactw. Twierdzi, że jest piękna, czarująca i pełna wdzięku. Ale nie traktuje ich związku całkiem na poważnie.

Ze Skipperem

Cymes nie lubi go. Uważa, że Szef za bardzo się rządzi i za bardzo zrzędzi, nie przepada też za jego paranoją. Zachowanie Skippera okropnie go drażni.

Z Kowalskim

Zachowanie Kowalskiego bawi Cymesa, ale nie widać między nimi sympatii.

Z Rico

Cymes nie lubi Rico. Jako kot lubi spokój, a pingwin jest nadpobudliwy i lubi wybuchy. Kocur trzyma się od niego z daleka.

Z Szeregowym

Jest to najmniej lubiany przez Cymesa pingwin. Bohater uważa go za frajera.

Z Karen

Cymes bardzo lubi Karen, ponieważ ta wspólnie ze Spencerem go wychowała. Jest jej wdzięczny za opiekę i  wszystko, czego go nauczyła, i prawie zawsze jest dla niej uprzejmy. Podziwia ją ze względu na wzrost i urodę, ale twierdzi, że za bardzo szpanuje.

Z pozostałymi

Stosunek Cymesa do pozostałych jest obojętny. Ani go ziębią, ani grzeją. Kot lubi ich terroryzować swoim większym przyjacielem.

Ciekawostki

  • Jego dziewczyną jest Dejanira, która podoba mu się pomimo jej dziwactw. Ale Cymes nie ma z nią związanych poważnych planów na przyszłość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki