Fandom

Czerwony Problem

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Franekkowalski

Prolog

Antarktyda, młoda pingwinka wysiaduje jajko z którego po pewnym czasie wychodzą dwa małe pingwinki są to Kowalski i jego zaginiony brat Johny . Nagle lampart morski atakuje kolonię i Johny ląduje w szczelinie w lodzie. Chwilę potem odnajduje go młody agent specjalny Nigel...

Przebieg

Gdy pingwiny jedzą obiad Kowalski otrzymuje wiadomość mailową od agenta specjalnego Nigela i jego przyjaciela po fachu agenta J. Nigel informuje, że Czerwony Wiewiór uciekł z powodu nieuwagi strażników, którzy rozmawiali o duńskich ciasteczkach. Po przyjeździe okazuje się, że agent J to tak na prawdę Johny, Kowalski rozpłakał się, a Johny dokładnie powtarza jego zachowanie, gdy nagle włącza się wykrywający wrogów wykrywacz Kowalskiego. Maszyna informuje, że baza Czerwonego Wiewióra  została namierzona. Drużyna Skippera wraz z Nigelem i Johnym jadą w miejsce, które pokazuje wykrywająca wrogów maszyna, miejscem tym jest właz kanalizacyjny w Zoo w Hoboken. Okazuje się wtedy, że Johny jest bardzo dobrze wyszkolony jako agent, za pomocą swojego pasa przybocznego, który nazywa piórnikiem, przemyka się niepostrzeżenie wszystkim pracownikom i źle nastawionym zwierzętom. Podczas przechodzenia przez strefę zamkniętą dla wyjątkowo niebezpiecznych zwierząt, Kowalski spotyka zamkniętego w klatce Parkera, który błaga, by go uwolnili, zaś Skipper mówi Kowalskiemu, by nie współczuł swojemu arcywrogowi i mówi mu jak to Manfredi i Johnson zaufali złowrogiemu doktorowi Złotopłetwie, który był złotą rybką i poprosił o wypuszczenie z kulistego akwarium i obiecał nagrodę jednego życzenia. Manfredy i Johnson wypuścili go i zażyczyli sobie by być ponad wszystko, no i teraz są ponad wszystko co żywe! Na końcu Kowalski idzie obojętny na wołanie Parkera. Gdy po ominięciu wielu pułapek stają przed drzwiami bazy Czerwonego Wiewióra zostają unieruchomieni przez pułapkę, mianowicie elektryczną gumę do żucia. Jedynie Kowalskiemu i Johnemu udaje się uciec. Kowalski i Johny przy połączeniu swoich umiejętności intelektualnych wchodzą przez wentylację do bazy Czerwonego Wiewióra, pokonują go i uwalniają przyjaciół, jednak Wiewiór wyrywa się i ucieka, zaś Rico próbuje strzelić w niego bazooką, jednak pocisk trafia przez otwartą wentylację w klatkę Parkera, który wraz z Wiewiórem (który słyszał o doktorze Bulgocie) który zapłacił mu od ręki ucieka w helikopterze.

Zakończenie

Po powrocie do bazy Skipper prosi Johnego by dołączył do oddziału pingwinów, jednak Johny pragnie założyć własny oddział w Wielkiej Brytanii i obiecuje, że odwiedzi brata jeszcze nie jeden raz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki