Fandom

Czterej pancerni i lemur

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

"Czterej pancerni i lemur" - jest to wymyślony odcinek serii 5.

Fabuła

Julian z pomocą pingwinów zamierza wykraść z muzeum Czartoryskich Damę z łasiczką. Aby nikt nie szukał obrazu, podstawiają kopię, trudna sprawa jednak po tym trudnym zadaniu przyjdzie im się zmierzyć z czymś znacznie trudniejszym przeciwnikiem. Akcja toczy się w XIX wieku.

Charakterystyka postaci

Skipper - bohater główny, szef z kompleksem boga , tak naprawdę jest surowy ale inni dla świętego spokoju wykonują jego rozkazy. O błędy swoich nieprzemyślanych decyzji zawsze obwinia zawsze innych.

Kowalski - Matematyk z zespołem Aspergera. Uciekł z Polski w 81 roku będąc podejrzewany o stworzenie projektu socjo-matemetycznego opartego o skomplikowane wzory, który miał obalić jedyny słuszny ustrój.

Szeregowy - wrażliwy skrzydłowy jego partnerem swego czasu był pancernik, zwykle jest małomówny.

Rico- pirotechnik i baletmistrz. Zbuduje bombę jądrową z zapałki. Od lat 70-tych prowadzi interesy z Iranem i Koreą północną. Prowadził fabrykę dynamitów, nie umie mówić bo nikt go nie nauczył.

Julian - humorystyczy  lemur z obsesją na punkcie władzy, nie jest szanowany przez innych, lecz każdy wykonuje jego rozkazy . Uważa się za króla ponieważ jest synem "Pradawnego władcy z nieba" byłego monarchy który po ucieczce w 88' został zatrzymany przez armie niemieckie.

Tadeusz Hagen - Malarz, były działacz opozycji, lubi burzyć mury, nienawidzi Juliana oraz policji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki