Fandom

Czy Kit kituje?

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czy Kid kituje? - piętnasty odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

Do zoo wraca Pancernik de Kid z nowościami, które miał przekazać dla Szeregowego. Okazuje się, że niedaleko od nich Mistrz Minigolfa Fers organizuje kolejny Międzynarodowy Turniej o tytuł Mistrza Minigolfa. Szeregowy uważa, że nie pójdzie, ale reszta oddziału mówi, że to tylko rozrywka. W końcu Szeregowy postanawia przełamać swoją słabość i idzie na turniej.

Streszczenie

Tam Szeregowy poznaje wielu innych graczy minigolfa, aż udaje mu i Pancernikowi dojść do półfinału, gdzie Mistrz Minigolfa Fers zaczyna dokonywać swojego planu i więzi najlepszych graczy w ten sport, ponieważ boi się, że mogą mu przeszkodzić w byciu mistrzem minigolfa i mogą zabrać mu ten tytuł. Okazuje się, że Pancernik de Kid mu pomagał i znowu okłamał Szeregowego. Jednak Szeregowy przekonuje przyjaciela, aby ten jednak znów uwierzył w dobro i pomógł im. Po namowach kolegi pancernik uwalnia innych, po czym pingwin mówi, aby Mistrz Minigolfa Fers stoczył z nim pojedynek w minigolfa w półfinale. Plan się nie powiódł, ponieważ w dwumeczu zwyciężyli pers i Angel Washington, a pancernik i Szeregowy przegrali. Oposica pokonuje, co zaskoczenie kota i zabiera mu jego tytuł, a dwaj przyjaciele od młodości, czyli pingwin i de Kid powstrzymują Fersa i wysyłają go daleko, daleko stąd.

Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki