Fandom

Czy to koniec?

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czy to koniec? - jedenasty odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

Na wybieg pingwinów przybywa Richard, który mówi pingwinom, o tym że od teraz to on będzie teraz ich szefem, a Skipper ma pójść do innego oddziału. Cała ekipa to opłakuje, ale Skipper w końcu odchodzi. Czy to koniec?

Streszczenie

Wszystkie misje z udziałem Richarda były nieudane. Po wejściu do bazy włączył się alarm. Okazało się, że Czerwony Wiewiór uciekł z ich tajnego więzienia. Kowalski wytłumaczył dla nowego szefa, kto to jest. Wtedy do bazy wpada żołądź. Kowalski, Szeregowy i Rico się chowają, ale Richard zostaje, po czym mdleje od gazu. Reszta chcąc go ratować również daje się złapać. Oddział budzi się w bazie Czerwonego Wiewióra. Wiewiór pokazuje im swoją nową broń, którą jest czerwona bazooka z logo Czerwonego Wiewióra, która miota żołędziami. Czerwony zaczął bawić się z pingwinami miotając w nich swoją bronią. Kiedy otworzył właz, aby pójść terroryzować innych naskoczył na niego Skipper, po czym uwolnił innych. Wiewiór znowu wrócił do więzienia, a Centrala postanowiła, że Skipper ma znowu być ich szefem, a Richard dumnie odszedł, aby zdać raport w Centrali.

Postacie

  • Skipper
  • Rico
  • Kowalski
  • Szeregowy
  • Richard
  • Czerwony Wiewiór
  • Marlenka
  • Król Julian
  • Maurice
  • Mort
  • Roy

Więcej w Fandom

Losowa wiki