Fandom

Czy to na pewno seria wypadków?

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czy to na pewno seria wypadków? (ang. Is this really a series of accidents?) - fanowski odcinek Pingwinów z Madagaskaru. Sayorii

Opis odcinka

Do zoo przybywa brat Szeregowego - Sebastian. Wszystko jest dobrze do póki wynalazki Kowalskiego stają się popsute. Skipper chcąc sprawdzić kto to zrobił, poprzeglądał filmy z kamery, jednak... sprzęt był zniszczony, kable poprzecinane. Uważają, że jeden z nich robi to wszystko, gdyż jest tajnym agentem Dr. Bulgota, bądź Hans. Sayorii była na swoim wybiegu, nudziła się więc poszła do bazy pingwinów. Zobaczyła ich kłócących się, więc zapytała o co chodzi. ,,To na pewno ona! Coraz rzadziej do nas wchodzi, a także zachowuje się tajemniczo'" - rzekł Skipper i rzucił się na nią. Ta jednak chwyciła jego prawe skrzydło, przyciągnęła go do siebie, chwyciła za gardło i kopnęła go, tak, że się wywalił. ,,Nie masz prawa mnie osądzać, jeżeli nie masz na to dowodów." - powiedziała poważnie - ,,Jeżeli chcecie je zdobyć musicie obserwować wszystkie zwierzęta w zoo. Mam kilku podejrzanych, pierwszym jest Król Julian znowu wmówił, że jest Prima Aprilis i robi żarty. Chodźmy do niego, jeżeli mamy znaleźć sprawcę."

Król Julian powitał ich rzucając w nich owoce. Lemurom wydawało się to śmieszne, jednak pingwiny nie miały nastroju do śmiechu. Przepytały go wiele razy - gdzie był o takiej godzinie, co robił itp. Lemur mówił to co wiedział...

Następnym podejrzanym był Maurice - tak samo jak Juliana przepytali. ,,Widziałem tylko jakąś osobę wchodzącą do waszej bazy, koloru czarno-białego" - rzekł. Wszystko było już wiadome, to Sebastian był tym złym.

W bazie zobaczyli właśnie tego pingwina. Okazało się, że pracował dla Hansa. Wziął on broń zamrażającą, strzelił nią w pingwiny i arystokratkę, zaczął uciekać. Optimus przyszedł z pomocą, uwolnił ,,przyjaciół" i pobiegł za wrogiem. Uderzył go tak mocno, że stracił przytomność, razem z pingwinami zapakowali Sebastiana do skrzyni i zaadresowali do zoo w Hoboken.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki