Fandom

Dago

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Dago to mądry (550 IQ konkuruje z Kowalskim) samozwańczy hrabia (kuzyn Juliana no więc to chyba oczywiste)  i przebiegły lemur, który należy do Bandy lemurów.

180px-Lemur Kata.jpg

Bardzo szybko się nudzi i nie lubi zawierać przyjaźni (to przez to że jest nieśmiały). Lubi misje solo na Mazurach i wysadzać do się da używając C4.

Wynalazki

  • Komputerowy symulator wojny V1.0
  • AKM-47000 (dostosowana do wielkości lemurów i ulepszona wersja karabinka AKM)

Relacje z

Julianem

Lubią się ale czasami Julian się na niego obraża ponieważ Dago nie wierzy w "Pradawnych bogów".

Mauricem

Lubią się chociaż czasami się z nim się nie zgadza.

Mortem

Lemurek uważa Dago za kompletnego dziwaka, ponieważ posługuje się takimi wyrazami, jakby połknął słownik. Dago uważa lemurka za głupka. Więc z obu stron się równoważy.

Skipperem

Można powiedzieć, że są w pewnym sensie rywalami- Dago jest o wiele mądrzejszy od wodza pingwinów i imponuje swoją wiedzą Rico i Szeregowemu. To podważa autorytet Skippera, który za lemurem nie przepada.

Kowalskim

Są konkurentami. Mają bardzo podobną wiedzę i inteligencję, często "podkładają sobie świnie". Pałają do siebie niechęcią.

Rico

Rico niezbyt interesuje się naukowymi sprawami (on woli rozwalać), ale naukowe słownictwo, którym posługuje się Dago, mu (o dziwo!) imponuje.Czasami idą razem na poligon coś rozwalić.

Szeregowym

Dla dziecinnego Szeregowego Dago jest wielkim mędrcem. Cokolwiek lemur powie pingwin to zrobi, ponieważ Dago jest dla niego autorytetem. Uważa, że Dago jest mądrzejszy niż Kowalski.

Więcej w Fandom

Losowa wiki