Fandom

Dejanira

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Dejanira, Deni - puma, mieszka w Zoo w Central Parku, dzieląc wybieg ze swoim bratem Douglasem. Pochodzi z Kanady. Jest jedną z największych atrakcji Zoo (obok Karen, Johnego, Juliana i pingwinów). Debiutuje w odcinku Niespotykane zjawiska. Pingwiniafanka1

Wygląd

Deni, jak to puma, ma kremową krótką sierść, ogon długi na 70 cm, chwytne pazury i ostre kły. Ponadto nosi czapeczkę na szczęście, żółtą wstążeczkę na prawej przedniej łapie (żeby zapewnić sobie powodzenie w życiu zawodowym), zgniłozieloną apaszkę pod szyją (żeby zapewnić sobie powodzenie w życiu prywatnym), i dzwoneczek przywiązany do ogona (do odstraszania pecha). Z tymi akcesoriami wygląda co najmniej dziwnie (trochę jak choinka).

Osobowość

Dejanirę cechuje przede wszystkim osobowość lękliwa i zabobonna. Wierzy we wszystkie gusła, zabobony i przesądy, nawet te najgłupsze. Myśli, że czarny kot przynosi pecha, swędzenie stóp to zapowiedź podróży, a przypadkowe skrzyżowanie dwóch widelców zwiastuje kłótnię lub oszczerstwo. Zawsze stara się wstać prawymi nogami. Przejmuje się też snami i je interpretuje. Deni oprócz talizmanów na sobie ma mnóstwo innych amuletów, m.in.: maszynkę do szczęśliwych baniek mydlanych, kamień księżycowy, drewnianą kołatkę, plastikową czterolistną koniczynkę. Zagraca nimi wybieg, co doprowadza Douglasa do szału. Deni jest także strasznie łatwowierna- cwaniacy robią na niej interes życia. Na przykład jeden z nich sprzedał jej wspomnianą wcześniej maszynkę do robienia baniek mydlanych (jedyne 5 dolarów). Trzeba z niej wypuszczać bańki i złapać jak najwięcej, bo to zapewni szczęście. Potem Deni ganiała za nimi cały wieczór, wrzeszcząc: Moje szczęście! Moje szczęście! Jest też histeryczką, rozpacza i krzyczy z byle powodu. Deni to jednak osoba koleżeńska, życzliwa i nigdy nikomu nie odmówi pomocy. Niemniej całe Zoo uważa ją za wariatkę, a Douglas się za nią wstydzi (ale i tak ją kocha).

Umiejętności

Dejanira w ogóle nie potrafi walczyć, ale - jak to puma - jest doskonale wysportowana. Bardzo sprawnie się wspina, biega niezwykle szybko, potrafi skakać na odległość 12 metrów i na wysokość 7 metrów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki