Fandom

Dina

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Dina - Lemurzyca Wari, przejezdna. Stworzona przez Julian and P.Smith15 (zagadasz?)

Opis postaci

Podróżuje po świecie.Jest obiektem westchnień Adama. Pojawia się w odcinkach Adam a la Miłość, Cyrk na Manhattanie. i Znów plątanina. Wygląda jak każdy lemur wari. Ma naturę porywczą, jest dzika i uwielbia niebezpieczeństwo.

Adam a la miłość

Dina pojawia się w zoo z ukrytym celem - zlokalizować Czerwonego wiewióra. Zakochuje się w niej Adam i stara się jej upodobać. Ona umawia się z nim do restauracji "U borsuków" w świecie zwierząt, ten jednak nie przychodzi - zostaje porwany przez Czerwonego wiewióra. Dina z pomocą pingwinów "odbija" Adama, i z pomocą Łysego i Louisa wysyła go do Mozambiku.

Znów plątanina

Karen wpada na pomysł by rozkochać w sobie Dinę i Jacoba, by ten się odczepił. Plan jej się powodzi, bo dwójka lemurów się sobie podoba. Adam z kolei zazdrosny o Dinę, stara się ich rozłączyć. W nocy na randce Jacoba i Diny w restauracji "U Borsuków" podkłada petardę pod ich stolik- wybuch ona akurat gdy przyszła im kolacja- upokorzona Dina policzkuje Adama i Jacoba sądząc, iż są w zmowie i wychodzi.

Cyrk na Manhattanie

Pojawia się kilka razy w tle, jednak jest miła dla Jacoba- można sądzić iż w którymś odcinku się pogodzili (między serialem Karen w zoo a Cyrkiem na Manhattanie mija parę lat, więc jeszcze nie wiadomo co się między nimi zdarzy.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki