FANDOM

Maxresdefault

Doktor X podczas medytacji

Doktor X (prawdziwe imię Hansis) - to lemurzy geniusz zła, a zarazem biznesman mieszkający w Nowym Jorku. Wiadomo, że miał syna imieniem Jaybo.

Historia

Początek

Hansis urodził się w Kopenhadzkim (Dania) zoo. Był źle traktowany przez opiekunów. Gdy miał 3 lata zmarli jego rodzice, kilka dni późnie uciekł. Wsiadł na statek zmierzający do USA. Dotarł do Nowego Jorku, został tam znaleziony przez profesora Andy'ego Luck'a. To od niego nauczył się wiele rzeczy. Wkrótce i od niego uciekł. W opuszczonym budynku urządził sobie całkiem wygodne mieszkanko.

Biznesman i Śmierć

Wkrótce potem, pod fałszywym imieniem i nazwiskiem założył firmę Xcorp. Zaczął czerpać bardzo duże dochody z niej, co pozwoliło mu na rozwój swej przestępczej działalności. Wybudował sobie prywatny wieżowiec, a do jego ochrony zatrudnił całą chmarę ochroniarzy. Kupił kawałek pustyni w Nevadzie, gdzie urządził sobie pomieszczenia do badań. Wkrótce jego wieżowiec został zaatakowany przez pingwiny, a on sam został pokonany. Nie chcąc się poddać uruchomił przycisk autodestrukcjii. Wszystko co w przeszłości zbudował zamieniło się w proch, razem z nim. Wszystko poza Xcorp. Jednak jego pingwinim wrogom udało się uciec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki