Fandom

Doris, błagam!

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Doris, błagam! - dziesiąty odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

Kowalski potajemnie spotyka się z Doris. Okazuje się, że to nie ona wynajęła Parkera, tylko Doktor Bulgot. Potem, kiedy Kowalski wraca do zoo w nocy przewraca się o kartkę papieru, na której były oficjalne plany oceanarium. Okazało się, że ma być tam wybieg dla delfinów. Kowalski pędem wraca do Doris i prosi ją, aby z nim poszła i mieszkała w tym oceanarium. Jednak ta odmawia. Ludzie jednak zauważyli Doris i Kowalskiego i łapią ich. Teraz Doris przebywa na wybiegu z pingwinami, a Kowalski został przeniesiony do Hoboken. Pingwiny muszą coś zrobić.

Streszczenie

Następnego dnia komandosi od razu wzięli się do akcji. Najpierw chcieli uratować Kowalskiego. Doris dokładnie wyjaśniła im, co się wydarzyło. Cała trójka poszła ratować przyjaciela. Jednak wejście do tego zoo było najgorszym, czego mogą się dopuścić. Postanowili wynająć John,a Ericę i Lokiego. aby im pomogli i popytali, gdzie jest Kowalski. Kiedy szpiedzy wychodzą okazuje się, że nie ma tam Kowalskiego i uciekł, aby znaleźć sobie łódź i odpłynąć. Pingwiny zatrzymały Kowalskiego i ogarnęły go. Razem wracają do zoo, mówiąc mu, że tam jest Doris. Kowalski zaczyna rozmowę od razu po przybyciu na wybieg i tak do późnego wieczora. Skipperowi przestało się to podobać i jak wchodzi na górę zastaje, tylko smutnego Kowalskiego, który mówi, że wydostał stąd Doris i ona płynie sobie gdzieś daleko.

Postacie

  • Skipper
  • Kowalski
  • Szeregowy
  • Rico
  • Król Julian
  • Maurice
  • Mort
  • John, Erica i Loki
  • Marlenka
  • Antonio
  • Doris
  • Parker (wspomniany w retrospekcji)

Niezapomniane cytaty

  • Szeregowy: Popatrz szefie. Kowalski tak sobie gada z Doris już jakieś 6 godzin, a mówili, że to dziewczyny dużo gadają.
  • Skipper: Czyli Kowalski to kobieta, a w moim oddziale nie wolno zmieniać płci.

Więcej w Fandom

Losowa wiki