Fandom

Dr Eddie

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dr Eddie - doktor, który mieszka w wiosce, która znajduje się pomiędzy Nowym Jorkiem, a Waszyngtonem, występuje w fanfiku Nuklearia

Charakter

Dr Eddie jest raczej spokojny i łagodny, lecz nie brak mu poczucia humoru. Potrafi zachować zimną krew i nie boi się zabijać innych. Nie używa przekleństw. Posiada duży majątek. Wiele osób w wiosce go lubi i szanuje. Jednak dużo razy zapomina o ważnych sprawach. Jego życiową pasją jest medycyna, której poświęcił większość życia.

Wygląd

Eddie ma niebieskie oczy z nawet dużymi źrenicami. Jego kolor skóry jest czerwony, lecz nogi i dłonie są niebieskie. W wyniku lekkiego dziczenia wyrosły mu brwi. Ma kilka blizn pod lewą i prawą pachą, ponieważ kiedyś pewne zwierzęta chcąc dowiedzieć się, gdzie chowa pieniądze go torturowały, jednak nie skończyło się to dla nich dobrze, ponieważ dotknęli żaby.

Historia

Nie wiele wiadomo o jego przeszłości. Wiadomo, że miał rodzeństwo, które zmarło i został on sam. Podobno z opowieści mieszkańców wyruszył potem w poszukiwaniu domu, ponieważ został wygnany z jednego z miast w Nowym Jorku i postanowił dojść do Waszyngtonu, lecz niestety po drodze zachorował i musiał zostać w tej wiosce. Potem jeden wcześniejszy tutejszy lekarz nauczył go, co nieco i od czasu jego śmierci Eddie jest tutejszym lekarzem.

Medycyna

Po nauczeniu się medycyny Edd postanowił zgłębić wiele więcej wiedzy na jej temat. Czytał książki i gazety, w których było trochę o medycynie. Z czasem sam zaczął robić eksperymenty i odkrywać nowe metody na leczenie. Wiele z nich było nieudanych, ale dużo było i udanych. Odkrył metodę na wyleczenie choroby popromiennej klasy 2 i próbował nawet i 3, ale nigdy nie udało mu się stworzyć lekarstwa na tą drugą klasę.

Ciekawostki

  • Ma taki sam wygląd, co Barry z Pingwiny z Madagaskaru.
  • Swoją metodę na leczenie choroby popromiennej klasy 2 nazwał Metodą Doktora Eddiego.
  • Jego dobrym przyjacielem jest Hallanti.

Nuklearia

Gang przyszedł do doktora, aby ten wyleczył Fanka. Najpierw żaba chciała pieniędzy, ale potem, kiedy zobaczył Hallantiego to już dał antidotum Nickowi za darmo. Postanowił wstrzyknąć truciznę pingwinowi, lecz zapomniał założyć rękawic, przez co trucizna nie mogła zadziałać i Nick musiał leżeć jeden lub dwa dni, a po tym według teorii doktora miał zdziczeć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki