Fandom

Dr H.E.X.E

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Kocurek (dyskusja) Ponieważ Kotek167 odszedł z tej wiki postać tę przejęła użytkowniczka -- Szenzii I like holidays! (kto pogada???)

Dr H.E.X.E to delfin butlonosy. Jest wynalazcą śmiercionośnych broni. Dr H.E.X.E to skrót od   Doktor Herman Enforcer Xin Elemard. Wychowywał się sam. Matka porzuciła go na wyspie. Był tylko on i jego kompleksy i dlatego większość zwierząt stwierdziła, że złem odpłaca za ciężkie dzieciństwo, które spędził na bezludnej wyspie. Kiedyś drzazga wbiła mu się w oko, od tamtej pory nosi na lewym oku drewnianą opaskę ze szkiełkiem. Po piętnastu latach tkwienia na wyspie podpłynął statek, a on wślizgnął się na niego i w ten sposób trafił do Nowego Jorku. Od tamtej pory obiecał sobie zemstę na każdej żywej istocie.

Wygląd

Dr .hexe.png

Jest grubym delfinem butlonosym o mocno niebieskim grzbiecie i błękitnym brzuchu. Posiada motor na jednym kółku, dzięki któremu może użyć karty kredytowej, Mecha Dingo,Osę i Quick. Na lewym oku ma wyżej wspomnianą opaskę z drewna, kiedy osiągnął swą bazę i szczyt zwyrodnienia ulepszył ją o lasery z czerwonego szkiełka.

Cechy Charakteru

  • Inteligentny
  • Złośliwy
  • Zły
  • Psychopatyczny
  • Aktorski
  • Mściwy
  • Zwyrodniały

Więcej w Fandom

Losowa wiki