FANDOM

2 odcinek Palmont City King. Debiut Komisarza Klerra, Jerry'ego, Skippera, Rico i Adama

Opis odcinka

Cezary ukończył już wszystkie wyścigi w North Chinatown i South. By przejąć jednak tą dzielnice musi wygrać trójbój siłowy o nazwie "Dragi, Drifty i Sprinty". Składa się jak nazwa mówi z trzech konkurencji- pierwsza czyli Drag Race polega na jeździe po prostej drodze i dojechaniu w jak najszybszym czasie do określonego celu. Druga- Drift Race, czyli jazda polegająca utrzymaniu się w drifcie nieprzerwanie przez 4 zakręty. Ostatnia, najbardziej wymęczająca i trudna- wszystcy szefowie z okolicy wraz ze swoimi pomocnikami (Kenji z Sim-Sanem, Cezary z Aratonem, Mattew z Lawrencem oraz Joan z Markym) ścigają się wzdłuż dwóch dzielnic. Cezary jak zwykle przygotowuje się do wyścigu w swej bazie. Do jego kryjówki nagle wieżdża czerwone Porsche Cayman S. Wysiada z niego dwóch pingwinów- jeden z nich niższy i gruby a drugi z irokezem i blizną na dziobie. Niższy przedstawia się jako Skipper, mówi też że wyższy ma na imię Rico- nie umie mówić acz bełkocze. Twierdzą, że umieją wytuningować każdą brykę. Obiecują pomoc w wyścigu byle dadzą im dach nad głową. Obiecują dom, jednak wtedy do bazy wpada dwójka lemurów w Alfa Romeo Brera. Mówią, że goni ich Policja i proszą o pomoc i przetrzymanie.

Nazajutrz rozpoczyna się wyścig. Dwa pierwsze wyścigi przeszedł śpiewająco. 3 wyścig czyli sprint rozpoczya się o 0.00. Na starcie tuż przed rajdem do Cezka zajeżdża Darius i dodaje mu otuchy mówiąc iż dobrze mu idzie. Gdy odjeżdża sędzia wystrzeliwuuje w niebo na znak startu. W pierwszych pozycjach pasują się Cez i Kenji. Zawzięcie się przepychają, gdy dzieje się coś dziwnego- Z auta Kenjiego zaczyna się dymić i zwalnia. Dogania go Mattew i dzieje się to samo. Robi się zrzut ekranu na Komisarza Klerra mówiącego "Flukeco zrobiło swoje". Tuż przy mecie Araton, Cezary, Joan i Marky. Wtem otacza ich policja zatrzymując wszystkich...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki