FANDOM

Jest to oddział stworzony przez Księżniczkę Kiarę.

Historia

Drużyna Potężnego Smoka powstała w 1939 w Azji. Została założona na cześć Smoka Tanatloca, który jeszcze za czasów średniowiecza bronił świata przed złem. Jednak w 1940 przeniesiono drużynę do Stanów Zjednoczonych, by pomóc swoim przyjaciołom Amerykanom. Bardzo często uwalniali bezbronne zwierzęta, które zostały wyłapywane na odzież bądź mięso. Chcieli mieć w swym oddziale Kapitana Alexa, ponieważ on również im pomagał, i by przyjął propozycję dołączenia, gdyby nie jego tajemnicze zniknięcie w 1943. Po zakończeniu II wojny światowej w 1945 roku drużyna postanowiła się rozdzielić, by każdy członek poszedł własną drogą.

Reaktywacja

Mimo, iż drużyna została dawno temu, niektórzy zastanawiali się nad jej reaktywacją. I stało się tak w 2013 roku. Oddział wznowiła Songia Dragon, gdyż bardzo chciała stworzyć własną drużynę. Odkryła, że jej babcia należała do owego oddziału. Inni również bardzo pragnęli ponowić próbę reaktywowania, dlatego, że kosmici zaczęli przylatywać na Ziemię w celu jej zniszczenia. Kiedy wznowili drużynę od razu przyjęli Kapitana Alexa, a liderem została Songia.

Największy cel

Największym celem Drużyn Potężnego Smoka było zjednoczenie wszystkich gatunków. To byłoby niemożliwe, ale oddział się nie poddawał i starał. Teraz również się starają o to, by wszyscy żyli razem w zgodzie.

Legenda

Istnieje legenda, iż drużyna nie rozdzieliła się z powodu decyzji członków .Okazało się, że organizacja CHIMERA pragnie znaleźć Tanatloca i odebrać mu Gwiazdy Runiczne. Gdy się połączy wszystkie te gwiazdy (jest ich 8) ma się całkowitą władzę nad światem. Drużyna nie chciała do tego dopuścić. Wtem otworzyli portal do krainy Ognistych Lisów. Kraina Ognistych Lisów znajdowała się pod ziemią, więc nie było rady szukać ich na powierzchni. Choć CHIMERA nie ustawała w poszukiwaniach (nawet w naszych czasach) nie myślała o szukaniu pod ziemią. Drużyna uspokoiła się faktem, że nikt nie odnajdzie Gwiazd. Wtedy każdy pomyślał, że świat jest bezpieczny, i nie trzeba już mu pomagać. Tak się rozpadła drużyna.

Dawni członkowie

To są główne osoby należące do drużyny. Członków jest o wiele więcej, ale trudno

  • Katherina Wyvern (babcia Songii Dragon oraz liderka drużyny)
  • Victor Wyvern (dziadek Songii Dragon oraz lider drużyny)
  • Thomas Steel (pradziadek Ronalda Steela, mózgowiec w ekipie)
  • Ightorn Scary (kolejny mózgowiec w drużynie, przyjaciel Thomasa Steela)
  • Jack Fire (ojciec Helii Fire, zastępca męskiego lidera oraz pilot samolotu)
  • Jeff Blacc (spec od robienia broni)
  • Goku Moon (dziadek Gohana i Gotena Moonów, strateg w drużynie)
  • Lucy May (prababcia Sakury Princess, agentka od zadań specjalnych)
  • Emilio Bolt (pradziadek Chichi Bolt, główna osoba od przechwytywania informacji)
  • Meggy Sue (babcia Ichigo Enda, była hackerką)
  • Alonzo Witcher (dziadek Lewisa Witchera, były policjant, był ochroniarzem w drużynie)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki