Fandom

Druga ja

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Druga ja (Second I) - nowy fanowski odcinek PzM. Sayorii.

Opis Odcinka

Sayorii odwiedziła swoją najlepszą przyjaciółkę - Marlenę.

- Ej, Sayorii... Słyszałam, że masz rozdwojenie jaźni czy jakoś tak. Wiem, nie powinnam się czepiać waszych super-tajnych eksperymentów, ale powiedz mi o co no... w tym chodzi. - rzekła Marlenka.

- Hę? Aa tak... - powiedziała chwytając się za swoją głowę. - Na razie nic nie wiadomo o tych zjawiskach, ale mam nadzieję, że już tak więcej nie będzie.

- O... witam oto te niewiasty...

Jak łatwo było zgadnąć to Król Julian. Ostatnio prześladował Sayorii, więc był bardzo wkurzający, jednak ta nie była wystarczająco szybka jak on. Nagle chwyciła się za swoją głowę i krzyknęła z bólu.

- Co Ci się stało? - powiedziała wydra, a po chwili uciekła, gdyż lisica zaczęła się zmieniać.

Jej włosy stały się bardzo długie, a spojrzenie jadowite. Lemur zaczął uciekać ile sił w nogach, krzyczał, ale był (teraz) bardzo powolny.

BAZA PINGWINÓW

- Więc oto ja, dokonałem cudu wszechświata. Proszę bardzo, podziwiajcie, oto mikstura która bardzo szybko leczy rany. Dzięki niej...

Przerwał tę wypowiedź Król Julian, który wskoczył na Kowalskiego, strącając z jego rąk świecące lekarstwo.

- Czy możesz mi powiedzieć co się tutaj wyrabia, Ogoniasty? - spytał Skipper

- Ta... ta... ta... lisica. Ona oszalała! - krzyknął

Nagle lisica weszła do bazy... Skipper schował lemura do tajnego tunelu, ale ta też zaatakowała pingwiny. Szybko przejęli defensywę (czyli obronę), ale musieli natychmiast przejąc ofensywę, gdyż jej ataki były za silne. Kowalski postanowił, aby Rico rzucił granat, który by ogłuszył lisicę. I taką opcję uznali za właściwą.

Rico wypluł granat ogłuszający, rzucił prosto na lisicę, a reszta zaatakowała ją w głowę. Gdy straciła przytomność zrobili jej eksperyment, polegający usunięciu tej złej. Udało się, jednak Sayorii nadal miała długie włosy i nie potrafiła przywołać Optimusa, lecz ostre jak brzytwa miecze.

- Cieszmy się, że usunęliśmy tą drugą "ja". Znowu będziesz tą dobrą jak w Słodkorożcach - rzekł szczęśliwy Szeregowy.

- Taa... Jednak Optimusowi muszę powiedzieć Sayonara (sayonara - żegnaj).

Więcej w Fandom

Losowa wiki