Fandom

Dwaj starzy przyjaciele

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dwaj starzy przyjaciele - Odcinek użytkownika Wojti2000 (dyskusja), czwarty odcinek serialu Miażdżyciele. Debiutują w nim Ivan Zabarowski i Nicolas.

Fabuła

Pod hutę podjeżdżają dwa auta, Kartan i Stanley szykują się już do ataku gdy wychodzą z nich Ivan i Nicolas. Okazuje się że zatrzymały ich korki i pogoda, więc spóźnili się. Nicolas i Kartan postanawiają pójść obejrzeć wystawę w muzeum motoryzacji, jednakże nie mogą tak chodzić samopas, bo mógłby ich złapać hycel, albo pracownicy zoo. Ivan wpada na pomysł, i buduje ze złomu robota, po czym ubiera go w ubrania, po czym otwarta głowa ukazuje kabinę pilota. Kartan wsiada do niej, po czym idzie razem z Nicolasem pod ubraniem na wystawę. Tam widzi jak Sesil i Cegła kradną eksponaty. Kartan ujawnia się, po czym syczy na złodziei którzy jednak nie boją się go i zaczynają kopać jaszczurkę. Nicolas wychodzi zza ubrania po czym wskakuje na Sesila który boi się włochatych zwierząt i ucieka, a Cegła za nim. Kartan i Nicolas dostają pieniądze (A raczej ich robot) za ocalenie cennych starych maszyn.

Postacie

Kartan.

Stanley.

Sergio Van Helior (Nie mówi.).

Horus Van Eagle (Nie mówi.).

Ivan Zabarovski.

Nicolas.

Sesile.

Cegła.

Ciekawostki

  • Na stercie złomu widać zepsutego, zardzewiałego lemura-robota.
  • W muzeum jest obraz przedstawiający Monę Lisę z twarzą Kartana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki