Fandom

Dzieci Róży

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Ali, Ala, Łysa Broda, Królewna, Muskwa, Maniek, Dżezik i Czortuś - szczenięta i dzieci Róży. Kotek167

Istnieją naprawdę tak jak Róża.

Ali

Ali mieszka w kole. Jest złoty z czarnym pyszczkiem, ma od pasa brązową sierść oraz czarny pasek na plecach od pasa do końca ogona.

Ala

Ala mieszka w Zoo w Central Parku, jest jasno-beżowa z białą linią od brody do ramion. Ma czarny pyszczek, czarne kończyny i czarne końcówki uszu.

Czortuś

Czortuś mieszka w domu niedaleko Zoo. Jest cały czarny, ma okrągłą głowę oraz cieniuteńki ogonek. Jest najmniejszy ze wszystkich szczeniaków.

Dżezik

Dżezik jest czarnym, średniej wielkości psem z białym krawatem. Jest bardzo podobny do Czortusia pod względem wyglądu jak i charakteru.

Królewna

Królewna jest czarna. Tak naprawdę nie posiada korony, ale jej biała linia która jest taka jak u Ali. Na karku posiada coś w rodzaju błyskawicy.

Łysa Broda

Łysa Broda to szczeniak o rzadkiej skórze na podbródku. Poza podbródkiem, jej broda jest taka sama jaku Ali czy Królewny.

Maniek

Maniek to istny wyjątek wśród psów, wyjątkowe jest w nim to, że posiada czarne pręgi. Maniek jest szaro-żółty, oczywiście nie posiada tych rękawic bokserskich lecz nade wszystko lubi się bić. Jest prawie największy ze szczeniaków. Mieszka gdzieś w Nowym Yorku.

Muskwa

Muskwa jest największym szczeniakiem. Jest czarnym, grubym psem o łapkach koloru musztardowego. Ma rozetkowe futro tak długie i gęste że czasem ma grzywkę. Julian nazywa go swoim "dziedzicem".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki