FANDOM

Dziewczynka z zapałkami - fanowski odcinek by -MJ4ever (dyskusja)

Dziewczynka z zapałkami-right-version.jpg

Scenariusz

- Panowie, mój siódmy zmysł podpowiada mi, że ktoś jest przy włazie. - mruknął Skipper gapiąc się w górę.

- Ale szefie, mamy tylko pięć zmysłów...czasami sześć. - nie zgodził się Kowalski.

- Bzdura, ja mam ich siedem. Szósty to zmysł radzenia sobie w walce, a siódmy pozwala mi rozpoznać, czy ktoś jest przy włazie. Chyba nie chcecie się kłócić z moim siódmym zmysłem, hm? - w jego głosie zabrzmiała groźna nuta.

- Nie, skąd...

- No skoro uważacie, że ta cała wasza LOGIKA jest mądrzejsza od mojego siódmego zmysłu, to właśnie wy pójdziecie tam i sprawdzicie, kto pokusił się o złożenie nam wizyty! - zadecydował szef rezolutnie.

Mrucząc coś pod nosem Kowalski wyszedł na zewnątrz. Spojrzał w lewo, spojrzał w prawo i nikogo nie zobaczył. Dopiero kiedy coś go podkusiło, żeby spojrzeć w dół, spotkało go prawdziwe zaskoczenie. Spodziewał się ujrzeć każdego, ale z pewnością nie JĄ.

Spoglądała na niego mała dziewczynka, niewiele wyższa od kręgli, na których ćwiczyli walkę z ninja. Miała ciemnorudą grzywkę i duże, jasnozielone oczy, którymi przyglądała mu się z zainteresowaniem. Na ramionach miała maleńki czerwony plecaczek.

- Dzień dobry. - powiedziała czystym, dźwięcznym głosikiem. - Przyszłam się pobawić.

Kowalski tylko się uśmiechnął.

- Hehe, chyba trafiłaś pod zły adres, mała...

Nim zdążył dokończyć, leżał już na ziemi, a dziewczynka stała na nim.

- Słuchaj, gościu - powiedziała powoli, mrużąc groźnie swoje jasnozielone oczy. - Albo się ze mną pobawisz, albo ci zrobię z głowy wędzarnię!

- No...no dobrze. - powiedział niepewnie strateg. Nie mógł otrząsnąć się z faktu, że małe dziecko powiedziało do niego w ten sposób. - Chodź więc.

Otworzył właz i wskoczył do środka.

- I co tam, żołnierzu? Wróg u bram? - dopytywał się Skipper. - Proszę podać stopień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki