Fandom

Echinida

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Senior Skipper! To jest idealne! Ta ryba jest jak gorące piaski Meksyku falujące pośród konfetti

-Echinida zachwycona Sushi.

Echinida - postać użytkownika Wojti2000 (dyskusja), przy pomocy użytkowniczki Pingwiniafanka1, skunksica. Koleżanka Doopelangera, który zlecił jej przyrządzenie pingwinów w sosie własnym. Jest chuda i zwinna. Pingwinom udało się ją przeciągnąć na swoją stronę podając jej sushi ( tak jak Alexa w końcowej scenie filmu Madagaskar). Posiada samochód: włoskie Lamborghini Aventador, wspomina o tym w odcinku Zupa z jaszczurki, w którym się pojawia.

Wygląd

Echinida jest chuda, umalowana w bardzo kolorowy wzór. Ma złote obrączki na rękach, i kolczyki w kształcie papryczek chilli. Uwielbia poezję, co nie przeszkadza jej być bardzo żarłoczną. Pomimo swojego apetytu jest bardzo chuda, jako jedyna z Kuchni Imbira (ma szybką przemianę materii). Dzięki temu bardzo szybko biega, potrafi walczyć z kilkoma przeciwnikami naraz. Jej tajną bronią jest oczywiście odór, którym w krytycznych sytuacjach traktuje wrogów. Najbardziej wyćwiczona i najbardziej zaradna z Kuchni Imbira. Jak to Meksykanka,  lubi żywo gestykulować, dużo gadać i zachwycać się potrawami. Może też uderzać wrogów ogonem.

Zdolności

Echinida potrafi wypuszczać odór i zionąć ogniem, gdy zje papryczkę chilli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki