FANDOM

Edwin- lis rudy, syn Richarda, jeden z głównych bohaterów serialu "Ostatni Batalion", królewicz, a potem król Alibii. Inspirowany postacią księcia Artura z serialu "Przygody Merlina".

Przeszłość

Przeszłość Edwina nie jest zbyt imponująca. Mogłaby być ciekawsza, lecz niestety matka, która chciała go wychować na prawdziwego mężczyznę, zmarła wkrótce po porodzie. Wychowanie spadło więc na głowę króla Richarda. Monarcha nie ukrywał wściekłości, bo wcale nie miał ochoty zajmować się synem. Kazał robić to swoim sługom, a ci nauczyli dzieciaka podstawowych czynności. Wychowanie Richarda ograniczało się do zabierania Edwina do sali tronowej, aby mały mógł napatrzyć się oszustw i wyzysku. Zawsze wpajał Edwinowi, że chłopów należy terroryzować. Jako nastolatek Edwin przeszedł gruntowne przeszkolenie bojowe, co za tym idzie- jest świetnym wojownikiem.

Wygląd

Głównym atutem Edwina jest uroda. Piękne rude futro, puszysta kita oraz biała krawatka pod szyją nadają mu iście królewski wygląd. Najczęściej na wszystkich patrzy z góry, choć gdy podrywa piękne panny, potrafi rozbrajająco się uśmiechnąć.

Osobowość

Edwin całkowicie wdał się w ojca... tak samo jak on jest chamski i brutalny. Twierdzi, że tylko on się liczy (i ewentualnie tatulek, który daje kasę), a reszta to hołota. Inni mają obowiązek wykonywać jego rozkazy. Edwin traktuje kobiety przedmiotowo. Jest jednak elokwentny i umie uwodzić. Kiedy chce coś osiągnąć, jest bardzo uprzejmy i stosuje dworską etykietę (co nie przeszkadza mu nie używać w codziennym życiu "proszę", "dziękuję" i "przepraszam"). Jest też dobrym wojskowym, lepszym od Richarda. To postać arogancka i obłudna. Nikt go nie lubi, a niektórzy (np. Valerie) po prostu go nienawidzą.

Umiejętności

  • doskonałe władanie mieczem, toporem i szablą
  • umiejętność szybkiego biegu
  • umiejętne wykorzystywanie chłopów (no co, to też trzeba umieć)

Cechy

  • chamski
  • uprzejmy (jak chce, to umie)
  • okrutny
  • wygadany
  • zarozumiały
  • sprytny
  • samowystarczalny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki