Fandom

Eric

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Eric - postać wymyślona przez HUSSARYA33.

Wygląd

Eric jest średniego wzrostu pingwinem, bardzo podobnym do Skippera, jednak ma brązowe oczy. Z tyłu szyi widać dwie małe blizny po igłach. W przeciwieństwie do zdecydowanej większości Konfederatów nie nosi na co dzień urządzeń do rozszerzonej ani wirtualnej rzeczywistości, z jakiegoś powodu preferuje stare komunikatory oraz chce sprawiać wrażenie, że nie jest uzależniony od technologii. Jednak tak naprawdę nie może oprzeć się wrażeniu, że Konfederacja albo Hegemonia używają tego do szpiegowania pingwinów. Ma 32 lata.

Opis

Eric pochodzi z Bostonu, z pingwiniej rodziny o bogatych tradycjach. Dziadek i pradziadek byli komandosami, ojciec jest oficerem w marines, matka pierwszym oficerem na pancerniku, wujek i dwóch kuzynów są pancernymi, kuzynka kieruje mechem, a ciocia kapitanem krążownika. Dlatego też na Ericu od urodzenia ciążył na nim obowiązek podtrzymania tej tradycji. Praktycznie co jakaś rodzinna uroczystość, to cała rodzina go pytała, w czym planuje być, i ciągłe kłótnie, że marines bez floty nic nie zrobią, że czołgi są melodią przeszłości i nie mają szans z mechami, że żadna akcja się nie uda bez komandosów, że okręty są mało przydatne w prawdziwej wojnie i nie zajmą Pekinu ani Moskwy, że mechy są przerostem formy nad treścią i tylko zabierają załogi i surowce prawdziwym władcom pola bitew - czołgom, że komandosi tylko opóźniają prawdziwe natarcie. Ale mimo to udało mu się zrobić wszystkim na złość jednocześnie nie ryzykując wydziedziczenia - złożył podanie do Sił Powietrznych, które zostało rozpatrzone pozytywnie.

Na pierwsze szkolenie, jak zwykle w otoczeniu złośliwych komentarzy kuzynów, że ucieka w niebo, że myśliwiec jest niczym w porównaniu z czołgiem albo mechem, bo nie ma ich pancerzy ani dział, jechał w dobrym nastroju, choć niepewnie, gdyż wybrał lotnictwo myśliwskie głównie dlatego, że nie jest to marines, komandosi, marynarka, czołgi ani mechy i wygląda fajniej niż bombowe - nigdy wcześniej nie zagłębiał tego tematu ani bardzo długo nie rozważał tej ścieżki kariery, nawet jak już zrozumiał, że praktycznie musi skończyć w armii i w najlepszym przypadku modlić się o to, by Blok nie rozpętał wojny.

Eric nie jest osobą, która miałaby problemy z nawiązaniem znajomości z innym, w przeciwieństwie do większości zwierząt w swoich czasach nie jest dostępny 24/7 na Connectservie i preferuje rozmowę dziób w dziób od wymiany wiadomości przez Allnet. Mimo to czasami jednak lubi zamknąć się w swojej kwaterze i zanurzyć się w dobrej holooperze lub książce. Nie ma także oporów przed powiedzeniem komuś, co myśli, nawet jeśli musi powiedzieć generałowi, że nie ma racji, ale także nie widzi nic złego w przyznaniu się do błędu. Czasem widać, że ma paranoję podobnie jak Skipper.

Eric jest także znakomitym pilotem, może nie tak dobrym jak Milla, jednak w Eskadrze Wiadrów zaliczył 1 zestrzelenie więcej. Bardzo stara się silnie zintegrować całą eskadrę, co wprawdzie mu się udało, jednak kosztem dyscypliny, co mało się podoba kapitanom innych eskadr lub nawet dowódcom dywizjonów i skrzydeł. Ale już nieraz okazało się, że takie podejście jest znacznie bardziej słuszne, a sam Eric umie obronić to podejście.

Relacje

Z Millą Wichurą

Milla jest zastępczynią Erica i jego skrzydłową, co wymusiło powstanie między nimi bliskich relacji, co jednak jest bardziej widoczne u zamkniętej w sobie Milli niż u otwartego Erica. Także tylko mu udaje się namówić ją na wyjście gdzieś. Jest także lekko zazdrosny o jej umiejętności, ale stara się to ukrywać, dlatego też nawet Tajfun, zwykle najlepiej poinformowany, nie wie o tym, jedynie Bryza.

Ciekawostki

  • Jego imię zostało zaczerpnięte z cyklu Odyssey One.
  • Jest w prostej linii potomkiem Skippera, co widać zarówno w bardzo podobnym wyglądzie, jak i charakterze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki