Fandom

Eric

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Eric - postać wymyślona przez HUSSARYA33.

Wygląd

Eric jest średniego wzrostu pingwinem, bardzo podobnym do Skippera, jednak ma brązowe oczy. Z tyłu szyi widać dwie małe blizny po igłach. W przeciwieństwie do zdecydowanej większości Konfederatów nie nosi na co dzień urządzeń do rozszerzonej ani wirtualnej rzeczywistości, z jakiegoś powodu preferuje stare komunikatory oraz chce sprawiać wrażenie, że nie jest uzależniony od technologii. Jednak tak naprawdę nie może oprzeć się wrażeniu, że Konfederacja albo Hegemonia używają tego do szpiegowania pingwinów. Ma 32 lata.

Opis

Eric pochodzi z Bostonu, z pingwiniej rodziny o bogatych tradycjach. Dziadek i pradziadek byli komandosami, ojciec oficerem w marines, matka pierwszym oficerem na pancerniku, wujek i dwóch kuzynów są pancernymi, kuzynka kieruje mechem, ciocia kapitanem krążownika. Dlatego też na Ericu od urodzenia ciążył na nim obowiązek podtrzymania tej tradycji. Praktycznie co jakaś rodzinna uroczystość, to cała rodzina go pytała, w czym planuje być, i ciągłe kłótnie, że marines bez floty nic nie zrobią, że czołgi są melodią przeszłości i nie mają szans z mechami, że żadna akcja się nie uda bez komandosów, że okręty są mało przydatne w prawdziwej wojnie i nie zajmą Pekinu ani Moskwy, że mechy są przerostem formy nad treścią i tylko zabierają pingwiny i surowce prawdziwym władcom pola bitew - czołgom, że komandosi tylko opóźniają prawdziwe natarcie. Ale mimo to udało mu się zrobić wszystkim na złość jednocześnie nie ryzykując wydziedziczenia - złożył podanie do Sił Powietrznych, które zostało rozpatrzone pozytywnie.

Eric nie jest osobą, która miałaby problemy z nawiązaniem znajomości z innym, w przeciwieństwie do większości zwierząt w swoich czasach nie jest dostępny 24/7 na Connectservie i preferuje rozmowę dziób w dziób od wymiany wiadomości przez Allnet. Mimo to czasami jednak lubi zamknąć się w swojej kwaterze i zanurzyć się w dobrej holooperze lub książce. Nie ma także oporów przed powiedzeniem komuś, co myśli, nawet jeśli musi powiedzieć generałowi, że nie ma racji, ale także nie widzi nic złego w przyznaniu się do błędu. Ma paranoję podobnie jak Skipper.

Eric jest także znakomitym pilotem, może nie tak dobrym jak Milla, jednak w Eskadrze Wiadrów zaliczył 1 zestrzelenie więcej. Bardzo stara się silnie zintegrować całą eskadrę, co wprawdzie mu się udało, jednak kosztem dyscypliny, co mało się podoba kapitanom innych eskadr lub nawet dowódcom dywizjonów i skrzydeł. Ale już nieraz okazało się, że takie podejście jest znacznie bardziej słuszne.

Ciekawostki

  • Jego imię zostało zaczerpnięte z cyklu Odyssey One.
  • Jest w prostej linii potomkiem Skippera, co widać zarówno w bardzo podobnym wyglądzie, jak i charakterze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki