Fandom

Ersa

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ersa - samica pingwina białobrewego, członek gangu Fanka

Charakter

Ersa jest niechlujną samicą pingwina. Nie zwraca uwagi na innych, uważa, że jedyną drogą rozwiązania na świecie jest przemoc. Myśli, że ci co nie umieją się bić powinni wykonywać nudną robotę. Sama jest dobrze wyszkolona w walce i strzelaniu bronią, przez co jest doskonałą zabójczynią. Inni ją lubią, ale tacy, którymi ona pomiata nie mają zbytnio dobrze. Ersa nie lubi nauki. Ulubionym jej zajęciem jest męczenie innych fizycznie, nie psychicznie. Mimo stalowego serca pingwinica ma trochę poczucia humoru i współczucia, chociaż często tego nie okazuje. Miłe uczucia uważa za niepotrzebne w całym życiu człowieka. Jest wytrwała i umie pracować w grupie.

Historia

W przeszłości Ersa była członkinią gangu Cina Colubana. Przyczyniła się do zbudowania Cin Coluban City. Potem, kiedy Fank zechciał zabrać swój towar jastrzębiowi Ersa mogła dołączyć do kota, ale została w mieście, gdzie pełniła funkcję strażnika.

Wygląd

Ersa ma niebiezkie oczy i malutki irokez na głowie, podobny jak ma Rico z serialu Pingwiny z Madagaskaru. Jest dosyć wysoka i szczupła. Nosi kamizelkę, w której jest zepsuty zamek. Samica ma bliznę na prawym skrzydle. Tak jak wszystkie pingwiny ma pomarańczowe nogi i dziób.

Związki

Ersa już wiele razy była w związkach i wiele razy robiła takie coś z innymi zwierzętami. Gardzi tym uczuciem, chociaż wiele razy się zakochuje. Nie odwzajemnia uczucia Nicka.

Relacje

Z Fankiem

Ersa lubi swojego przywódcę. Dobrze się dogadują, co często widać. Samica uważa, że Fank jest najodważniejszym członkiem swojego gangu. Ersa myśli, że kot nie jest mięczakiem, przez co go docenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki