Fandom

Eugen von Koslin

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Eugen von Koslin - wilk, członek Bractwa Mroku, specjalista od dyplomacji w Bractwie. Jego twórcą jest Caesar (dyskusja).

Życiorys

Urodził się w starej, mieszczańskiej rodzinie w Koszalinie. Jego ojciec został oskarżony o zdradę i skazany na powieszenie, razem z dwoma braćmi Eugena, który na świecie został z matką i siostrą. Bez majątku i wsparcia ojca, stał się wyrzutkiem. Zaczął się szkolić w koszalińskiej gildii złodziei. Nauczył się tam cicho skradać, łatwo opróżniać cudze sakiewki i wyłgać się z opresji. Jego talenty dostrzegło Bractwo Mroku. Został wprowadzony do Bractwa gdy miał zaledwie 17 lat i szybko piął się w hierarchii.

Cechy

Eugen jest bardzo elokwentny, inteligentny, sprytny i chytry, lata życia na ulicy zahartowały go, więc jest również dosyć silny. Jego inteligencja i precyzja ciosów uczyniła go naczelnym negocjatorem Bractwa i specjalistą od cichych morderstw i kradzieży. Prócz tych umiejętności posiada rzadką wśród klasy średniej i niższej umiejętność czytania i (to już mniej) pisania.

Wygląd zewnętrzny

Eugen jest zahartowany życiem. Posiada wiele blizn, lecz większość jest umiejscowiona w niewidocznych miejscach. Posiada brązową, szorstką sierść i charakterystyczną grzywkę. Prócz tego często nosi przy sobie pas z zatkniętymi tam pistoletami i dwoma lewakami.

Relacje z innymi

  • Mistrzem Bractwa - Eugen jest posłuszny wobec przywódcy i wykonuje jego rozkazy bez szemrania. Mistrz z kolei szanuje go jako członka i uważa go za swoją ,,drugą prawą rękę" (obok Pierre'a)
  • Pierrem - Bardzo się nie lubią. Rywalizują ze sobą na wszystkich polach, a jako że ich domeny na siebie zachodzą dochodzi między nimi do spięć.
  • Lewisem - są raczej obojętni według siebie, mogą na sobie polegać ale bez szału.
  • Heinzem - niezbyt się lubią, Eugen uważa go za przemądrzałego i niepotrzebnego w Bractwie.
  • Leonardem - szanują się, obaj mogą na sobie polegać i współpracować.
  • Innymi członkami Bractwa - Eugen nie wywyższa się, solidaryzuje się z każdym członkiem Bractwa i jest lubiany wśród nich.

Wyposażenie

Zazwyczaj używa skromnego arsenału trucizn, lewaków, krótkiej broni białej i pistoletów kołowych (lub nawet skałkowych!) Czasem jednak używa też dmuchawek lub dłuższej broni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki