FANDOM

Prolog

Madagaskar – piękna wyspa, zamieszkiwana przez wiele zwierząt, w tym lemury. Na ogół bywa tu dosyć spokojnie, ale...
-Mamo!!!! Czemu mnie nie obudziłaś! Przez Ciebie nie zdążę! – Krzyk pewnej siedemnastoletniej lemurzycy Joanny roznosił się po okolicy
- Budziłam cię! Mówiłaś, że już wstajesz! – Teraz było słychać krzyki Emmy, matki Joasi

- Ha, ha, ha! Siwa znowu się spóźni! Co, staruszko? Laskę zgubiłać? – Odezwał się właśnie wychodzący przyrodni brat Aśki.

- Eh, szkoda, że nie mam czasu, bo bym ci przywaliła! – odpowiedziała Aśka. Brat się jej trochę bał. Wszyscy o tym wiedzieli.

 Warto wspomnieć, że Joanna mieszkała tylko z matką i jej mężem. A, no i oczywiście „rodzeństwem” : Chrisem – okropnym, przyrodnim, starszym bratem, Klarą – równie okropną,  przyrodnią siostrą, rówieśniczką Aśki oraz młodą Emilką. Ona jedyna nie wkurzała Aśki Rodzice Joanny nigdy nie wzięli ślubu. Po narodzinach lemurzycy rozstali się.  No i Dwa lata po rozstaniu, jej matka znalazła sobie kogoś nowego.
- Aśka, idziesz już!? – zza okna zawołała Natasza – najlepsza przyjaciółka Aśki.

- Jeszcze pięć minut! – zawołała Joanna jednocześnie zjadając śniadanie i rozczesując śnieżnobiałe włosy oraz szukając opaski do włosów – Klara! Oddawaj moją opaskę! Klara!!!! – Taaa, bo ci ją oddam! Bardzo śmieszne. Do zobaczenia na godzinie karnego odsiadywania po szkole! – rzuciła Klara

- Dobra, nie przejmuj się nią, dam ci swoją. Masz – Powiedziała Natka zdejmując opaskę z włosów

-  Znowu! To już 39 rzecz  tym miesiącu. W Polsce się aż tak strasznie nie zachowuje.- Powiedziała Joanna zakładając opaskę na włosy.- Dzięki! Dobra, ja idę mamo!!!! – rzuciła siedemnastolatka wychodząc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki