Fandom

Fan Fick użytkowniczki Księżniczki Luny 122 - Rozdz. 1

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Cicho i sucho...nikt nie zakłóca tego spokoju który panuje wewnątrz skrzyni z małymi dziurkami do oddychania. Dobre i tyle. Przynajmniej się nie uduszę, chociaż chciałabym skończyć z życiem. A propos: Mam na imię Angela, jestem rybołowem z cechami innych ptaków (moja rodzina składa się z bardzo wielu gatunków). Szybko i zręcznie latam. To tyle. Najwyższy czas opowiedzieć moją historię. Miałam dwóch rodziców. Żyło mi się dobrze, mieszkaliśmy na sosnie w gnieździe (no wiadomo że w gnieździe, przecież nie na igłach!). Ale w dzień moich 4 (przeliczając na wiek człowieka) urodzin, stało się coś strasznego. Słabo to pamiętam, ale wiem że polecieliśmy na wycieczkę. I wtedy...myśliwy zastrzelił moich rodziców. To było straszne. Nie wiedziałam co się dzieje. Byłam mała. Rodzice się nie ruszali i byli zakrwawieni. Potem kłusownik złapał ich za szpony, a mnie złapał do skrzyni. Słowo daję, chciałabym teraz żeby mnie zastrzelił, bo w sumie to moja wina! Ja poleciałam za daleko! Gdybym trzymała się rodziców... Jestem zbyt załamana żeby o tym rozmawiać.  Kontynuuję. Najpierw pojechał do jakiegoś faceta, któremu mnie przekazał,  powiedział: "Masz, potem mi zapłacisz" i sam odjechał gdzieś tam. Ten facet położył skrzynię ze mną w salonie i położył się spać. Następnego ranka wsiedliśmy do samochodu (wsiedliśmy, bo był ze mną) i pojechaliśmy na statek. I podróżowałam po kontynentach, od jednego faceta do drugiej kobiety, lub od jednej kobiety do drugiej i tak w kółko. (Mogę się mylić, ale to pewnie dlatego że jestem połączeniem wielu gatunków ptaszyn, a to znaczy że...JESTEM CENNA! Hurra! Wreszcie ktoś mnie docenił.) I teraz jestem na statku i podróżuję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki