Fandom

Fanfic Ciririseup 1

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

- Co to jest? - wysoka pingwinka przypatrywała się przedmiotowi, który leżał przed nią.

- Urządzenie do prania mózgu. - odparł nieukrywając dumy, jej brat.

Aqua przyjrzała się maszynie jeszcze raz. Była pewna, że Kowalski był święcie przekonany, że może nią zmienić świat. Urządzenie nie wyglądało nawet troche wspaniale.

- Och, Kowalski, Kowalski... Od kiedy stary odkurzacz to maszyna do prania mózgu? - zapytała się Aqua.

Kowalski się oczywiście obraził. Rozejrzał się po bazie, sprawdzając czy którykolwiek członek oddziału zobaczył wynalazek. Szef sączył kawę, a Szeregowy oglądał "Słodkorożce", nie widząc świata poza kolorowymi istotami. Nagle Kowalski zobaczył, że Rico bawi się dynamitem. Lont był coraz krótszy, co zwiastowało katastrofę. Naukowiec już miał interweniować, ale wyskopczył szef.

- Rico, zostaw!!! - ale powiedział to o sekundę za późno. Dwie laski dynamitu wybuchły i całą bazę spowił dym. Oddział po omacku wyszedł z pomieszczenia. Kiedy wszyscy członkowie znaleźli się na zewnątrz wybiegu, dokonali oceny sytuacji.

- Rico... Wymyślę dla ciebie karę później - powiedział Skipper

- Trzeba wywietrzyć bazę - zawołała Aqua i odsunęła miskę, zakrywającą wejście.

Pingwiny rozeszły po ZOO. Wróciły po jakiś dwóch godzinach, aby dokonać przeglądu bazy. W pomieszczeniu czuć było metaliczny zapach. Wybuch nie dokonał większych szkód. Stolik był przewrócony, drzwi labolatoriumtrzymały się na jednym zawiasie. Kowalski oczywiście poleciał do swojej maszyny, która lekko dymiła.

- Nie działa - powiedział naukowiec załamującym się głosem.

- Ojej, co za katastrofa - mruknęła Aqua

Więcej z Fandomu

Losowa wiki