Fandom

Fanfik Darth Gohan-Potomstwo 1

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pierwsza część fanfiku ♛Lorda Freezera♛ . Po krótce chciałbym wyjaśnić o czym będzie. Tematem są odlegli potomkowie Znanego nam Oddziału Pingwinów, oraz ich przygody w świecie nowoczesności, z kim się mierzyli, czego dokonali. Fanfik bęzie mieć charakter Sceince-Fiction, nawiązując do tego co może się zdarzyć w odległej przyszłości (przecież postęp nie może stanąć w miejscu). Niestety gatunek ludzki przez liczne wojny pozostał na wymarciu a ich zastąpiły...zwierzęta.

Akcja rozpoczyna się na pustynii w okolicach dzisiejszej Sahary, wędruje po nim starsza pingwinica, i jej młody, silny syn- Skee Paer. Matka szła ostatkiem sił, i dusiła się w pustynnym powietrzu. Osłabiona podczas wędrówki upadła. Skee natychmiast podszedł do niej, ale nie dawała znaku życia, a serce się zatrzymało. Matka Skee'a umarła. Skee musiał dalej sam wędrować, on miał silny, młody organizm, więc prawie 3/4 wody oddawał matce. Pingwin taszczył truchło na plecach, bowiem gdy dotrze ma zamiar wystawić jej godny pogrzeb. Po kilku dniach zmęczonej wędrówki, wreszcie trafił na skraj cywilizacji. Nie możecie sobie wyobrazić jego szczęścia, gdy po wielu tygodniach wędrówki z samą matką, wreszcie zobaczył pierwszą osobę. Był to mały lisek. Nawet nie znając go uścisnął go serdecznie, i spytał gdzie jest najbliższa knajpa czy coś w tym stylu. Lis pokazał mu drogę. Chcecie pewnie wiedzieć, jak wogóle do tego doszło: Otóż Skee mieszkał z Mamą w biednej, ale znośnej wiosce na Saharze. Wioska ta należy do Cesarstwa Fenekańskiego. Fenekanie, lud mający metropolię na terenach dzisiejszej Nigerii śmiało kolonizowali Afrykę, nikt im bowiem nic nie mógł zrobić. Ludy Fenków (chodzi tu o lisy pustynne) bardzo się umocniły militarnie, wędrując i odnajdując broń w Afryce, którą reszta Państw Afrykańskich uznawała za bezużyteczną. Plemiona Małych Lisów szybko naiązały kontakty, dochodziło do wielkich przyjaźni między wodzami, aż w końcu ktoś wpadł na pomysł aby złączyć wszystkich Fenków z całej Afryki w jedno silne Plemię Fenekan. Fenekanie z jednostronną polityką, gdzie wszyscy wodzowie mieli jedną ideę oraz największe militaria w całej Afryce, a może i na świecie podporządkowały sobie plemiona, i ziemie Wielbłądów, Sępów, Szakali i wkrótce z prymitywnego pustynnego plemienia, przerodzili się w Mocarstwo które skolonizowało ponad pół Afryki. Zdobyli też małe Księstwo Pingwińskie, dawno zapomnianą, pingwinią kolonię w Afryce. Z powodu całkowitej władzy nad swymi prowincjami, gdzie rządziły Fenki, lub władcy innych ras których podporządkowano sobie, i uzależniono. Otóż Wójt-Fenek tej małej wsi stlamsił ją calkowicie. Wójt wsi rządził jak chciał, groził im Bombą, którą rzeczywiście posiadał. W końcu ruszył protest przeciwko Wójtowi. Na wieś spadła bomba, która zmieniła skromną wieś w nowy kawałek pustynii. Prawie cała wieś zginęła, cudem uratowało się tylko kilka zwierząt, w tym nasz bohater i jego matka. Co się dalej wydarzy? Na to musicie poczekać do następnej części.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki