FANDOM

Poprzednia część

- A teraz – powiedział Imperator z balkonu – czas na podsumowanie tygodnia w „Stanach Zjednoczonych Imperialnej Cywilizacji”.

- Najważniejsze wydarzenie tygodnia to ruszenie prac budowlanych w Yellowknife, mających organizować Zimowe Igrzyska Olimpijskie w lutym 2034. Będą 5 skoczni narciarskich, 10 lodowisk i dziesiątki innych rzeczy tego typu.

- Muszę również wspomnieć o dobrej i złej informacji dla fanów Minecrafta. Z powodu mało sprzyjających wiatrów dla gier komputerowych w Szwecji, Notch oznajmił, że przenoszą się tutaj, do naszego państwa. Zorganizowałem już im siedzibę w Milonocket, w stanie Maine. Dinnerbone zapowiedział również dodanie wulkanów oraz nowego moba: diamentowego kurczaka.

Z widowni zaczęli klaskać wszyscy zgromadzeni gracze Minecrafta.

- A także doszczętnie zlikwidowaliśmy Telmex, meksykańską firmę telekomunikacyjną.

- W Monterrey ukończyliśmy budowę stadionu olimpijskiego.

Strażnik Imperialny odezwał się:

- A teraz kot nad kotami niech obwieści królewskie orędzie.

- Niniejszym informuję obywatelów, że mój syn, następca tronu Książe Mike poleci wraz z swoim najstarszym synem do Yellowknife, aby gościć to miasto latem, zgodnie z obowiązkiem królewskim nr. 53.

- Tak – Wykrzyknęli poddani.

***

Książe Michael Malcolm Manley McDougall IV, na którego mówimy Mike, wnuk imperatora, leciał wraz z ojcem w wahadłowcu międzykontynentalnym. Potajemnie schował do bagaży swoich najlepszych przyjaciół: Moritza i Mortiego.

Moritz, był palczakiem madagaskarskim, synem Maurice’a. Był dobrym i aktywnym uczniem. Mieszkał w Zoo w Central Parku. Znał kilka języków: Angielski, Hiszpański, Niemiecki, Francuski, Malgaski i Portugalski. Był bardzo inteligentny.

Mortie to lemurek myszaty, syn Morta. Był znacznie inteligentniejszy od ojca, ale miał ten sam słodki, piskliwy głosik. Znał tylko Angielski i Francuski. Był wielkim łobuzem i dokuczał innym.

Obaj do Mike’a zwracali się „Wasza Wysokość”.

Kiedy lecieli nad Saskatchewanem, Mike potajemnie powiedział do bagaży: Ja coś wyczuwam, że wtrafimy na trop pewnej tajemnicy.

- Ej tam, Wasza Wysokość. – Odpowiedział Moritz

- Ale ja sądze, że wtrafimy, Moritz, zakładamy się? - Odpowiedział Mortie

- Tak. Ale wygra mądrzejszy, czyli ja.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki