Fandom

Fanfik Michalomatka - Prolog

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Księgi Fanfików

4 lipca 2019 roku był najgorszym w histori Stanów Zjednoczonych Ameryki dniem niepodległości. Stał się „dniem podległości”. Bowiem na ulicach Nowego Jorku, Filadelfi, Bostonu i Waszyngtonu wylazły mechapająki, a na ulicach wyjechały dziwne pojazdy, które zasysały chodniki gazem usypiającym. Skończyło się na tym, że… Prezydent Stanów Zjednoczonych zginął. Kto go zabił? Mike McDougall, dowódca Organizacji Terrorystycznej McDougalla, współpracownik Zakonu Zrozumienia i jeden z największych wrogów pingwinów.

Następnego dnia w Kapitole ogłosił powstanie nowego państwa pod nazwą Stany Zjednoczone Imperialnej Cywilizacji (potocznie imperium, a angielska nazwa: United States of Imperial Civilization (skrót:USIC). Zlikwidował obie partię, zamiast tego postawił rząd dyktatury. Państwo co prawda pozostało kapitalizmem, ale miał liczne reformy. Mike mianował się imperatorem państwa, a swoim następcą – swojego syna.

Już w latach 2020-2023 powstało wiele reform. W ramach pierwszej z stacji benzynowych i rurociągów wypompowano ropę, a zamiast niej wlano redozynę. Potem załączono reaktory termojądrowe (1 na stan) i ceny paliw spadły do 1 centa za galon. Za czasu panowania nazywano go Mike’em I Założycielem. Przeniósł cały przemysł z Chin do Imperium, dlatego mocno dbał o rozwój kraju, ale…

Flag of the United States.svg.png

Flaga Stanów Zjednoczonych Imperalnej Cywilizacji.

Daugaliści (Politycy popierający Mike'a) objeli władzę w Kanadzie. Zorganizowali referendum, w którym Kanadyjczycy głosowali, czy pozostać niepodległym państwem, albo przyłączyć się do USIC. Sfałszowano głosy, a Kanada przyłączyła się do USIC.

Stany i Kanada.gif

Obszar Stanów Zjednoczonych Imperalnej Cywilizacji w 2030 roku.

Rozweselony tym przyłączeniem w 2029 postanowił wyeliminować „socjakanibali” z Kuby. Szybko ten biedny kraj pobił. Potem Haiti i Dominikana, kończąc na całych Indiach Zachodnich.

Również nie ominął Grenlandii, któraą kupił od Danii za 5 000 000 000 dolarów amerykańskich. Została największym stanem USIC (nawet wykluczając Północno - Wschodni Park Narodowy).

Jednak, mimo to, obywatele uznało go za drugiego Roosvelta. A nawet dwoma. Bowiem wprowadził równouprawnienie zwierząt oraz Zakon Zrozumienia na arenę publiczną.

I tak dochodzimy do początku naszej opowieści, czyli 4 czerwca (sobota) 2033 roku, w Stanach Zjednoczonych Imperialnej Cywilizacji, Okręgu Macierzystym, w stanie Nowy Jork, w mieście Nowy Jork (stolicy państwa), na balkonie pałacu imperatora.

Następna część

Więcej w Fandom

Losowa wiki