Fandom

Fanfik Michalomatka - część 10

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Niemal niezauważając drzwi wbiegli do pokoju Mike'a. Odpalili komputer. Miał system operacyjny Windows 10. Wpisali hasło "MICK104MMXOT66^6w@" i wrzucili płytę do napędu. Otworzyli folder i wyświetlił się PDF "Scenariusze Zemsty". Mortie szybko zauważył kilka dróg:

  • Przejmujemy samolot albo statek i płyniemy do NY. Miliko atakuje imperatora warkoczem.
  • Naprawiamy statek i lecimy do stolicy, bombardujemy pałac.
  • W pałacowej piwnicy są TNT. Gdyby odpalić je internetem, pałac by wybuchł.

- Co mamy zrobić!?! - Krzyknął Mike

- Może porwiemy jedną z nich i zamienimy na naszą stronę, Ekscelencjo?

- Świetny pomysł! Good Idea!

- Mamy użądzenie do prania mózgu. Wahadłowiec królewski zawsze ma takie dwa. Są ręcznie zrobione przez Wielkiego Ministra Nauki, Informacji oraz Edukacji Victora Vincenta Frankensteina.

- OKAY

- Przepraszam, ale zauważyłem coś, co ułatwi nasze plany - Odezwał się Mortie.

Spojrzeli na ekran. Były tam plany, które zaplanowała Charlotte: "Znaleźliśmy sklep z dużą ilością bananów i mango. Będziemy mieli większe zapasy na atak. Atakujemy 10 lipca o godz. 6:00 rano.". Mike skomentował:

- To jutro. Może splądrujemy naszymi myślami mózg Lotty?

- Nie potrzebujemy psycholożki

- Lucii?

- Nie?

- Asi? Miliko?

- Nie

- A Jessy?

- Tak! Badania z więzienia wykazały, że jest po naszej stronie w 1%, podczas gdy reszta oddziału - 0,125%. Ją nawrócimy.

Moritz wziął trochę ciężki kask.

* * *

6 lemurzyc szło piaskami wyspy Bora-Bora. Żadna z nich niezauważyła Kota i dwóch lemurów na palmie. Jeden z nich, Moritz, potrząsał liściem i spuścił Mortiego na linie. Nagle Mortie nałożył hełm na Jessy i zniknęła. Czy uda im się wyprać jej mózg?

Następna część

Więcej w Fandom

Losowa wiki