Fandom

Fanfik Michalomatka - część 18

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Najpierw pewien tankowiec, który transportował redozynę do Indonezji, doświadczył bardzo dziwnego zjawiska. Otóż na jego pokładzie zarejestrowano lemurzyce. Brakowało jednak dowodów na to, że to był Oddział Joanny. jeden z najniebezpieczniejszych zbiorowych zwierzęcych przestępców w państwie.

- Wiedziałem, że Aśka, Milka i reszta coś knują.

- Potem pracownicy ogrodu zeologicznego w Los Angeles myśleli, że lemury katta pouciekały z wybiegu.

Porwany tankowiec somalia afp 512.jpeg

Oddział Joanny najpier w przepłynął tankowcem...

- To muszą być one.

- Dyrektor Union Pacific wysłał nam maila, że w jednym z pociągów w stanach Nevada i Utah był wagon, w którym były lemurzyce.

- To muszą być one!!! Co jeszcze? Jadą furgonetką po moście między New Jersey a Nowym Jorkiem, aby mnie zabić.

- Niestety tak, wasza wysokość.

- Moritz, Mortie, musimy iść, aby ratować państwo.

Pobiegli. Niespodziewanie wpadli do szybów wentylacyjnych. Następnie wylądowali w podziemnym garażu i wpadli do pewnego pick-upa. Na szczęście kierowca zostawił kluczyk w samochodzie. Mike, chociaż nie miał prawa jazdy, to odpalił, Mortie scisnął gaz, a Moritz się zapytał:

Lazoo.jpg

Uważano je za uciekinierów z zoo w Los Angeles...

- Dokąd jedziemy?

- Ekscelencjo.

- Dokąd jedziemy, ekscelencjo?

- Na most pomiędzy New Jersey a Nowym Jorkiem. Słyszałeś, że lemurzyce wraz z Alanem jadą do nas?

- Tak.

Pędzili ulicami Manhattanu, aż w końcu dotarli na most. Mike skręcił. Nagle wpadł na niewłaściwy tor, próbując omijać samochody i ograniczyć straty cywilne. Przewrócił tylko jakiegoś Seata Leona i zobaczył zieloną furgonetkę, którą kierował Alan (Nie patrzył, że nie ma Miliko). Zahamował, próbując skręcać w lewo i zderzył się z furgonem. Jednak lemurzyce przeżyły...

Następna część

5173665296 78cac27cfe z.jpg

Ukryły się w pociągu towarowym...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki