FANDOM

Poprzednia część

Wylądowali na lotnisku w stolicy stanu Mackenzie, miasto liczące 97 lat, kiedyś będące tylko osadą kopaczy złota. Teraz liczyło 24000 mieszkańców, a złoża diamentów zostały wyczerpane, jednak recykling spowodował, że wzrost wydobycia zasobów był potrzebny tylko w razie zwiększenia popytu. Jednak, mimo wzrostu liczby mieszkańców, okolice miasta zachowały swoją przyrodę, głównie przez reformy ministra środowiska Martina Popkiewitza. Po lądowaniu Mike wraz z ojcem i strażą wsiedli do cadillaców, które miały ich przetransportować do hotelu. Mike powiedział do jednej z walizek:

- Wylądowaliśmy. Jedziemy do hotelu.

- Super. – Odpowiedział Moritz.

Hotel miał na ogół 4 gwiazdki, ale część dla ważniejszych urzędników miała 8 gwiazdek z księżycem. Członkowie rodziny imperackiej mogli się czuć jak w nowojorskim pałacu. Na ścianach korytarzu były portrety wielu słynnych ludzi, a nierzadko można było spotkać mapę miasta z pewnego roku. Przy recepcji były diamentowe figurki. Kiedy ojciec Mike’a czekał na e-mail z rządu Francji, Książe Mike powiedział:

- Tato, przemyciłem Moritza i Mortiego.

- Synku, możesz to robić, gdyż to twoi przyjaciele.

- Chciałbym zwiedzić starą kopalnie diamentów wraz z nimi.

- Zwiedzaj.

Mike wraz z przyjaciółmi pojechali w otoczeniu agentów do kopalni. Towarzyszył im przewodnik. Po kilkunastu minutach zwiedzania przewodnik rzekł:

- Gdzieś tutaj, 19 kwietnia, zginął agent specjalny NSA Huck Bauer. Nie wiadomo kto to zrobił.

Szli dalej, ale coś zagrodziło im drogę. Była to ściana z odpadów. Mike rozkazał agentom imperackim:

- Usuńcie to co tutaj się zgromadziło.

- Jasne, sir.

Usunęli to i Moritz zauważył:

- Patrzcie, to pewnie Huck Bauer!

Rzeczywiście, było to ciało agenta Hucka Bauer. Mike odpowiedział:

- Nie planować pogrzebu. Przetransportujcie go do hotelu, do pokoju socjalnego pokoju 8 gwiazdek i tam go położyć.

Został przetransportowany. Ojciec jego wysokości powiedział:

- Cieszę się, że to ty odnalazłeś pana Bauera.

- Dziękuję.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki