Fandom

Fanfik Michalomatka - część 20

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Poprzednia część

Rozpoczęła się ostateczna walka. Obie strony były gotowe do walki.

Zaczął Jego wysokość. Przybił Charlotte do podłogi. Nie mogła nawet wyciągnąć zegarka hipnotezującego.

- I co, wolę łagodne metody?

- Niestety tak.

Potem Mortie użył swojego odpychaczusa-maksimusa na Jeanettę. Zadziałało. Poleciała z krzykiem przez cały Manhattan, Brooklyn i Queens do Atlantyku. Patrzyła się w kierunku Nowego Jorku z rozgwiazdą i wodorostami na głowie.

- Zemszczę się na was! Pożałujecie...?

Nagle przeleciał nad nią helikopter FBI. Porwał ją.

​Z POWROTEM NA SCENIE WALKI

Moritz użył Zażelkacza na Miliko. I znalazła się w żelku. Mogła widzieć, ale nie mogła się ruszać. Nie mogła tknąć swojego warkocza, który był jej bronią.

Nagle trójce głównych bohaterów zabrakło broni. Mogli trochę oszczędzać. Nagle wyskoczył z helikoptera, który nad nimi leciał...............................................FLAWIAN!!!

- Jak on nas ciągle znajduje? - Zapytał się z zdziwieniem Mortie.

- Nie mam pojęcia - Odpowiedział Moritz.

Flawian nie skierował się jednak w stronę ani Asi, ani Alana. Skierował się w stronę Lucii. Jak skończyła - proszę - Kopną ją ciosami Karate we wszystkie strony i połamało sobie 2 ręcę, 1 nogę, kręgosłup i zwichnęła jedną. Nawet z jednej ręki pociękło trochę krwi. Tylko kto się zajmie dowódczynią, Joanną?

Przez kilka sekund nikt się nie ruszał. Asia przyszykowała się do zrzucenia Mortiego, kopnięcia Flawiana, połamania kości Moritza...i...zabiciu jego wysokości. To czwarte postanowiła wykonać pierwszę. Powiedziała:

- I tak oto kończy się czas państwa, którym rządzi kot, a zwie się Stany Zjednoczone Imperialnej Cywi....

Nie zauważyła, kto ją zaczepił za nogi i ręcę, a potem związał. Była to Jessy.

- Tato, teraz jeszcze tylko ty.

- Proszę cię, córko, nie....

Zrobiła to. Czwórka reszty też. Alan po chwili wyglądał jak Lemur-Zombie. Miał czarne futro, jak Zack, posmarowane ketchupem ogon i kilka innych dekoracji.

- Victory! Zwycięstwo!

Następnie Jego wysokość został zaprowadzony do pałacu, Jessy na wybieg, Flawian do bazy wojskowej, a Moritz i Mortie - do swoich domów. Lemurzyce i Alan zostały zabrane do Nowego Alcatraz na Grenlandi. Usagi zaraz ujrzy swoją matkę w glutach żelka. Ale czy na pewno to koniec wrogów. Zapraszam na mój nowy Fanfik a zwie on się:

MISSION ANIMALIBLE

Pierwsza część Mission Animalible

Więcej z Fandomu

Losowa wiki