Fandom

Fanfik Michalomatka - część 4

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Wraz z zakonnikami przyjechał Benjamin Olivier Garnette, pingwin, wielki mistrz zakonu zrozumienia i prezes mającej monopol na produkcję całej energi i paliwa w Imperium oraz ogólnoświatowego na produkcję ręczników Ostercorp Industries. Mocno przywitał ich:

- Witaj, wasza wysokość, witajcie, przyjaciele jego wysokości. Zaproponowałem zwiedzanie toru snowboardingowego położonego niedaleko. To właśnie na nim odbędą się światowe igrzyska w Snowboardingu w lutym.

Więc pojechali. Znajdował on się niedaleko miasta. Po drodze, w samochodzie rozmawiali:

- Mortie, miałeś rację poraz pierwszy. Wtrafiliśmy na trop jakiejś tajemnicy. Co o tym sądzi Wasza wysokość? - Zapytał Moritz.

- Dla mnie jest jedno ważne: Aby rząd i zakon byli bezpieczni.

- Podsłuchiwałem Waszą wysokość i jej przyjaciół - Odpowiedział niespodziewanie pan Garnette. Sądze, że musicie znaleźć jeszcze jeden dowód.

- Jasne, znajdziemy - powiedział Mortie.

Dojechali. Tor był olbrzymi, z kilkoma kilometrami długości. Zwiedzili niemal cały, tylko pominęli widownię. Podczas zwiedzania, Moritz i Mortie chcieli wypróbować salony dla Vip-ów, a Mike porozmawiać z wielkim mistrzem w kawiarni. Tymczasem dwóch ludzkich zakonników postanowiło posiedzieć na fotelach. Zaczęli rozmawiać o tym, czy da się w ogóle zorganizować igrzyska. Jednen z nich nagle kichnął. Drugi zauważył przyczynę, którą okazała się być sierść, która zaczaiła się w malutkim kąciku między fotelami.

- Zobacz, to jest sierść.

- Ja jestem uczulony na sierści...A...A....Psik....Psów, Świnek morskich, myszy, większości gryzoni, lemurów, niedźwiedzi, lisów, wilków i wielu innych.

- Musimy z tobą pojechać do lekarza.

Zakonnicy zgłosili to wielkiemu mistrzowi. Natychmiast jego wysokość rozkazał:

- Schowajcie próbkę sierści do próbówki. Agenci zbadają, jakiego jest to gatunku.

Zrobili to i zakończyli zwiedzanie. Książe wraz z przjaciółmi przygotowali się do wielkiej imprezy. Nagle wszedł agent z informacją:

- Ta sierść należy do...uciekło mi słowo...jakiegoś ssaka z tropikalnej strefy klimatycznej o wadze mniejszej niż 10 kilogramów. Ten gatunek zwie się...

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki