Fandom

Fanfik Michalomatka - część 5

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Poprzednia część

...Lemur katta. Futro wypadło dokładnie 19 kwietnia. Dałem do powąchania ojcowi twojej wysokości i powiedział z obrzydzeniem, że jest to Lotta.

Kiedy agent wyszedł, Mike, Moritz i Mortie uruchomili komputer i wstukali w google:

Google.png

Wyskoczyły się odrazu profile przestępców na stronach agencji wywiadowczych. Przeczytali je i Mike stwierdził:

- Agenta Bauera zabiła Miliko Kate, jedna z największych przestępczyń w Imperium. Zna tak dobrze wschodnie sztuki walki, że może wymyślić własną.

Mortie odpowidział:

- Ale wina spada na Joannę Collins, dowódczynię Oddziału?

- Tak.

Musimy im przyłożyć za zabicie Hucka Bauera! Był bardzo dobrym agentem i szkoda, że zginął. Pomścijmy go. Mówiąc to spojrzał na leżące na podłodze jego ciało. Moritz z zaskoczeniem zapytał:

- Ale gdzie mają bazę?

Mortie wpisał w internecie hasło:

Google-2.png

Wyskoczyły się informację o Usagi, córce Miliko. Było napisane: "Kiedy Oddział uciekał z więzienia Nowe Alcatraz, Usagi została porwana przez strażników i rozdzielona od Matki sama siedzi w niewygodnym więzieniu." Postanowili odwiedzić więzienie i zaputać Usagi, gdzie jest baza oddziału Joanny.

Mike wraz z wszystkimi powrócił do Nowego Jorku. Po dwóch tygodniach, tydzień przed wakacjami, Mike postanowił odwiedzić do więzienie. Jego dziadek, imperator zgodził się. Polecieli więc do bazy Summit na Grenlandi, gdzie było to więzienie.

Następna część

Więcej w Fandom

Losowa wiki