FANDOM

Poprzednia część

"Chunk" się pogłębiał i pogłębiał. Licznik wskazał 255m. Moritz zasugerował, aby skończyli, bo i tak nie ma żadnej jaskini czy czegoś takiego. Mike jednak uważał, aby kopać dalej (czyli o metr). Wszyscy byli już zmęczeni, jednak potrzebujący sapnąć Mortie nacisnął guzik kop, to uwaliło się wejście do jakiejś jaskini. Bardzo wielkiej jaskini. Przyjaciele zeszli i wszędzie była woda. Wniosek - W takich rzeczach Minecraft ma rację. Jednak Moritz coś zauważył:

- Wasza wysokość, tam!

Mike spojrzał w kierunku lekko zielonego i słabego światła. Potem Mortie tam poszedł, a Mike i Moritz - za nim.

- Moritz, to jest...

- Wasza wysokość, to jest statek powietrzny klasy EF! Takim zwykle zakon lata w nieprzyjaznych pustyniach i pustyniach lodowych.

Mortie jednak coś zauważył.

- Patrzcie, nie ma herbu zakonu. Musiał go ktoś przemalować.
Zakon zrozumienia- symbol.png

Godło Zakonu Zrozumienia, jakie powinno być na statku rozbitym w jaskini.

Moritz trochę się rozmyślał i powiedział:

- W okręgu Grenlandzkim takich używają kilkanastki. Zaraz zaraz, to w sierpniu wzeszłego roku tylko takie tam były. To właśnie nim uciekły te wredne lemurzyce i teraz jest ich bazą.

Podeszli i okazało się, że niedaleko jest lawa, a z drugiej woda. Widocznie pod wyspą jest wygasły wulkan. Nagle drzwi od bazy otworzyły się i wylazła pewna lemurzyca. Co ciekawe, nie miała czarnych włosów, jak Asia, ani blond, jakie ma Charlotte. Nie miała też warkocza, jak Miliko, ani potarganych ubrań, jak Lucia. Miała zamiast tego żółte oczy oraz kręcone, brązowe włosy. Była to...

- JESSICA COLLINS!!! - Krzyknął Mortie.

Zanim jego wysokość i Mortie zdąźyli uciec, Jessy zawołała matkę. Nagle wyskoczyła też Jeannetta z gazem usypiającym. Nacisnęła przycisk i nasi bohaterowie usnęli. Obudzili sie koło pilnującej lochu lemurzycy, którą była Jeanetta. Powiedziała:

- Na więzienie zasługuję nawet wasza wysokość. Jeśli chcecie wrócić, to w kawałkach.

Mike był przerażony, ale wykrztusił:

- Wiem, że macie Miliko, ale ja mam pazury.

Mike przeciął liny, którymi byli przytwierdzeni do słupa i uwolnili się. Jeanette była jednak za wolna, aby złapać tych młodych. Czy uda im się uciec i powedzieć o tym Imperatorowi?

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki