Fandom

Fanfik Michalomatka - część 8

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Jego wysokość wraz z przyjaciółmi biegli trochę ciasnymi korytarzami bazy wroga. Mike wiele razy latał statkiem typu EF, ale nigdy nie widział tak przerobionego na gorsze. W jednych pokojach były łóżka, w innych - mikroogrody. A jeszcze w innych - biblioteki i komputery. W końcu dotarli do wyjścia. Byli 15, 10, 5 metrów od niego i wyskoczyła...

- MILIKO KATE! - Krzyknął Mortie.

Zaraz się z wami rozprawię, wasza wysokość. - Odpowiedziała z japońskim akcentem.

- Moritz, mam pomysł. - Powiedział Mike szeptem, aby Milka nie usłyszała.

- Jaki?

- Jest zbyt ohydny, ale to jedyna droga.

Mike potem zaczął kichać, aż zmywiotował swoją kolację, czyli świeży dorsz z stanu Alaska. Co prawda był jescze nie do końca ztrawiony, ale dał Moritzowi, który z niechęcią zjadł.

Potem Moritz kichnął i wyleciał ssaczy wyziew lemura. Miliko zemdlała i zpadła na podłogę. Zanim się włączył alarm, Przyjaciele uciekli i podążali w górę tej jaskini. Moritz powiedział:

- Był Azot, Rybioly i Dwuklicerydy. Wystarczająco dużo, aby zemdlała samica lemura katty.

- Idealny skład.

Uciekali.

Aż doszli do powierzchni. Podążali w kierunku hotelu czym się kolwiek dało (Rowerem, Porzuconym Samochodem) i dotarli.

Mike podążył w stronę swojego dziadka, imperatora i powiedział:

- W podziemnej jaskini aż roi się od Lemurzyc - Psychopatek.

- Co? Czy wśród nich jest Asia?

- Tak.

- Zarządzam kolejną reformę. Jutro zebranie rządu, zakonu i parti lemurów, aby uzgodnić, czy mam zająć Madagaskar.

- Nie trzeba

- Trzeba na tych przestępczyniach!

Cóż, Mike nie miał pomysłów, jak przekonać dziadka. Jedyne, co mógł zrobić, to wykraść oddziałowi plany.

Następna część

Więcej w Fandom

Losowa wiki