Fandom

Fanfik Michalomatka - część 9

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Mortie wpadł na idelalny pomysł: Posmarować się niewidzialną farbą i zakraść się do bazy lemurzyc. Mortiz i jego wysokość się zgodzili. Posmarowali się tą farbą i poszli do jaskini, w której rozbił się statek. Nagle dobiegły głosy z strony statku:

- Mówię ci, że możemy zaryzykować ponowne uwięzienie

- Mając Miliko to załatwimy.

Trójka podeszła do okna w statku i kiedy rozmawiające nie patrzyły, Moritz wyjrzał. Rozmawiały Asia i Lucia. Szeptem powiedział:

- Mortie, nie krzycz

- Spoko.

Potem zakradli się do drzwi. Pocichutku, na paluszkach podeszli do pokoju. Asia i Lucia chyba rozmawiały w nieskończoność.

- Najpierw naprawimy statek, a potem polecimy do Nowego Jorku i zniszczymy pałac.

- Lucia, to zbyt ryzykowne. Może potajemnie zaczaimy się na samolot, który leci do Imperium, skorzystamy z innych środków transportu i dotrzeby do pałacu. I go zniszczymy.

- Ok, Dynamitami. To będzie idealna zemsta.

Przyjaciele się wspinali po szafach. Potem Mortie miał ogłuszyć Lucię spadnięciem, a Asię - założyć na szmycz. Nagle szykował się do zrzutu, ale coś otworzyło się z góry. Był to właz wentylacyjny, pojawiły się ręce lemurzycy, porwały Mortiego. Mike i Moritz musieli go ratować. Dostali się do szybu i podążyli w stronę, skąd było słychać piskliwe "zostaw mnie, brzydoto" albo "ratunku!". Nagle okazało się być widoczne mikrolabolatorium psychologiczne Lotty. To właśnie ona porwała naszego lemurka myszatego. Moritz szepcikiem zapytał Mike'a, co mamy zrobić.

- Wasza wysokość, musimy ocknąć Lottę, uratować Mortiego i zwiać.

- Okay.

Mike pobujał żyrandolem, który był obok i zrzucił się, kopiąc Lottę. Została ogłuszona. Zanim została, wykrztusiła:

- Ja tylko c..hciała...m nawwróóóóóócić Morrrttiegoo na na..sz..a strooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnn..............ę.

Uwolnili Mortiego i rzucili się do ucieczki. Mike zauważył jednak płytę dobrze widoczną obok komputera. Wziął ją, jednak Miliko się zbudziła. Musieli bardzo szybko uciekać. Miliko ich goniła, zarówno prez ciasne korytarze statku, jak i przez skały. Nagle zderzyła się z stalagtytem i zemdlała. Uciekli szybko. Co jest na tej płycie napisane?

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki