Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 10

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

<< Poprzednia część

- Cyberkuc!!! –krzyknął Luke. Reszta Ziemian...

- Hus-Ro-Dah!!! – wrzasnął Altor, a...

- Czy ja czasem wam nie przeszkadzam?!- odparł głos będący wszędzie, a zarazem nigdzie.

- A ty kim jesteś?

- Jam jest Narrator. Normalnie stoję z boku i opisuję, co robicie. Nie widzicie ani nie słyszycie mnie, ale ja was tak. Ja widzę wszystko i wiem wszystko. Ja tutaj ciężko pracuję, szukam porównań, aluzji i staram się udawać, że nie znam waszych imion, przynajmniej dopóki się oficjalnie nie przedstawicie, a wy ciągle mi przerywacie. Tak się nie da żyć.

- Przepraszam, to niby w czym ci przerwaliśmy? – zapytał Zheng.

- Jak Luke krzyknął „Cyberkuc” chciałem powiedzieć, że ten, kto wszedł rzeczywiście wyglądał jak Cyberkuc, tylko że zamiast zbroi miał jasnobrązowe futro i krótką, ciemnobrązową grzywę zaczesaną do tyłu, a na jego zadku widniał tatuaż z klepsydrą. Nie rozumiem, dlaczego akurat taki wybór. To znaczy, wiem dlaczego tak masz, ale udaję, że nie, bo jeszcze tego nie powiedziałeś. Kiedy Altor wrzasnął Hus-Ro-Dah miałem poinformować, że Ziemianie uruchomili wszystkie bronie, jakie tylko mieli. Przy okazji, Geralt z tymi 32 lufami wyglądasz groteskowo. A jak sam sobie przerwałem, to chciałem zakomunikować, że oddział Ziemian został wepchnięty w ścianę. Cos jeszcze? – nikt nic nie powiedział – Skoro nie ma innych pytań, to ja przechodzę do innego wymiaru świadomości.

- Dobrze, czyli chcecie mi, nam powiedzieć, że ten Cyberkuc nie jest Cyberkucem? – zapytał Geralt.

- Tak, nie jestem Cyberkucem. Jestem Władcą Czasu, a moje imię brzmi Doktor Whooves [1].

- Ale dlaczego wyglądasz jak Cyberkuc, tylko bez zbroi?

- Władcy Czasu mają zdolność zmiany swojego wyglądu, jednak nie możemy robić z własnej woli. Na zmianę formy ma wpływ wiele czynników, których nie będę wymieniać. Tak czy siak, kiedyś moja TARDIS z tylko sobie znanych przyczyn przeniosła mnie do innego wymiaru, w którym Cyberkuce są całkowicie niegroźne i nie noszą zbroi. Wtedy – chyba dla kamuflażu – przybrałem tą formę. Jednak w czasie innych moich wypraw pozostała bez zmian. Myślałem, że to wina mojej asystentki, ale mimo kilku podróży bez niej, ta forma się nie zmieniła. 

- A co twoja asystentka ma do tego? – spytała Leila.

- Pochodzi z tamtego świata i tak – mniej więcej – wygląda jaj naturalna forma. Tylko, że jej sierść jest szara... – powiedział Doktor, ale Altor mu przerwał.

- A co to ma do twojego obecnego wyglądu?

- Myślałem, że jej obecność blokuje mi zmianę postaci, ale jak widać, to nie jest prawdą. A wiecie jak ciężko jest obsługiwać TARDIS nie mając palców, tylko kopyta.

- Dobrze, czyli teraz jesteśmy w komplecie – powiedział Zheng wyraźnie znudzony wywodami Doktora. 

- Tak – potwierdził Rahip. – Za jakąś godzinę będziemy ruszać.

- Dopiero za godzinę? – odparł Geralt z nutką rozczarowania – Myślałem, że od razu polecimy komuś wklepać...

- Jeśli tak ci tęskno do walki, to idź na salę treningową – powiedział Rody One. – Właściwie, wszystkim nam przydałaby się mała rozgrzewka. 

Następna część >>

Przypisy

  1. jedyna postać niewymyślona przeze mnie. Fakt, większość innych jest wzorowana na kimś tam, ale w tym wypadku nie zmieniłem nic a nic - pasuje mi do koncepcji taki, jaki jest

Więcej z Fandomu

Losowa wiki