Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 15

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

Luke i Geralt w końcu znaleźli resztę oddziału. 

- Coś przegapiłem? – spytał się Polak.

- No więc… - zaczął Zheng, ale widząc groźne spojrzenie Leili urwał – Właściwie to nic. – Następne słowa skierował do pingwinki. – Mówiłem ci, że nic im nie będzie. 

- Spokojnie, Lei… – zaczął Luke, ale nie było mu dane to skończyć, gdyż znalazł się w uścisku pingwinki. 

- Gołąbeczki, jak skończycie to spójrzcie na to coś – rzekł Gladus widząc dziwne konstrukcje z metalowych drutów.

- Mi to wygląda na jakieś ogrodzenie czy coś w tym stylu – odparł Spacewalker.

- Może, ale po co ono tu? – Cerper drążył temat.

- Kasjopejanie są rasą Ekologów... – zaczął Doktor.

- I znowu się zaczyna... – powiedział Gladus.

- Ekolodzy ponad wszystko cenią naturę i starali się utrzymywać ją w niezmienionym stanie. – Doktor kontynuował swój wywód – Kasjopejanie natomiast byli mistrzami w dziedzinie genetyki i możliwe, że odtworzyli tu te stworzenia, które wymarły na Ziemi. To było by całkiem w ich stylu. A to ogrodzenie mogło stanowić granicę pomiędzy koloniami, a terenami tych stworów.

- Lub raczej rezerwatu dinozaurów – wtrącił się Geralt. – Widzieliście jego przebieg? Wygląda mi to bardziej na jakieś ZOO.

- Tak, czy siak, nasz cel jest po drugiej stronie ogrodzenia – zaczął Rahip.

- Dobra, rozsunąć się – rzekł Geralt, po czym wystrzelił granat. W ogrodzeniu powstała wielka wyrwa.

- Geralt, ale wiesz, że kilka metrów w prawo też była dziura?

- Luke, jak zwykle się czepiasz… Zresztą, ci, co tu są muszą wiedzieć, że się nie patyczkujemy. To gdzie ten klejnot?

- 20-30 metrów w tamtą stronę – powiedział Zheng. – Luke, Geralt, Altor; wiecie, co robić.

Polak, Amerykanin i Smokoid wznieśli się w niebo. Podróżnicy szli w stronę klejnotu. 

- Tylko mi nie mówcie, że to oznacza to, co myślę – rzekł Rahip spoglądając w stronę gniazda

- Obawiam się, że tak, klejnot jest w gnieździe – odparł Zheng. 

- A w nim siedzą 2 dinozaury. Ma ktoś jakiś plan? – dodał Gladus.

- Może – zaczął Luke – Altor krzyknie, Zheng przyciągnie klejnot do siebie, Rahip otoczy nas tarczą i wszyscy pobiegną do Stefka. Chyba, że Doktor może przywołać tu swoją TARDIS.

- Zdalne przywołanie TARDIS? Mogłem to zamontować. MOGŁEM...

- No to zostaje bieg.

- Zaraz, zaraz. A czemu po prostu nie zawołać Steve’a do nas. Przecież mu z orbity to i tak nie robi różnicy – zaczął Geralt.

- A niby jak on tu wyląduje co? Tutaj nie ma miejsca dla takiego statku – odparł Luke.

- Nie musi lądować, wystarczy, żeby zawisł w powietrzu – Geralt bronił swoich racji. 

- Zapomniałeś o jednym – zaczął Luke. – My dwaj mamy Jet-Packi, Altor ma skrzydła, ale reszta nie będzie w stanie się tam dostać. Chyba, że będzie? – skierował to pytanie do reszty.

- Ja mogę się tam teleportować – powiedział Rahip.

- Ja także – dodał Cerper.

- Jeżeli będzie nisko, to może dam radę tam wskoczyć – stwierdził Krex.

- Jak nisko? – Luke drążył temat.

- Tak gdzieś z 3-4 metry nad tym najwyższym drzewem.

- No to 5, może 6 osób da radę się dostać. A reszta? – Luke wytykał Geraltowi błędy w jego rozumowaniu.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki