Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 16

1097stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

- Rahip, Cerper, jesteście w stanie przeteleportować kogoś innego?

- Ujmę to tak; to co sugerujesz jest możliwe do wykonania, ale ja tego jeszcze nie umiem. – stwierdził Cerper.

- A jak ja ostatnio próbowałem teleportować się z kimś, to obydwaj skończyliśmy poparzeni. Wprawdzie, to był tylko I stopień, ale zawsze.

- No to widzisz. Rahip z… kto się nie boi poparzeń? – zapytał Geralt.

- Ja tam mogę z nim być – stwierdził Zheng.

- Dobrze. No to Rahip z Zhengiem oraz Cerper teleportują się na statek. Krex może sam wskoczy. Ja złapię Rody One’a i Spacewalkera, ty weźmiesz Doktora, a Altor Leilę i razem polecimy.

- A udźwigniesz ich dwóch? – Luke zapytał wcale nie złośliwie.

- Ale ja mogę sama polecieć – stwierdziła Leila.

- To czemu nie mówiłaś wcześniej? – spytał się Geralt.

- Emmm... Zamyśliłam się…

- Dobra, to Altor złapie Spacewalkera, a Leila poleci sama. Jakiś problem?

- Eee… Nie. Robimy tak, jak powiedziałeś. Wszyscy wiedzą, co mają robić. – Nikt nie wyraził sprzeciwu. – No to zaczynamy.

Rahip wbił laskę w ziemię. Cały rozbłysnął poświatą białą jak pościel wyprana w nowym Perwollu.  Po chwili jednak ona zniknęła.

- Stefek za chwilę przybędzie. Krex, będziesz w stanie tam wskoczyć – powiedział.

- Rahip, co to właściwie było? – spytał się Zheng.

- Telepatia. Niektórzy mówią, że Stigusowie porozumiewają się tak między sobą. Czy to prawda – nie wiem, ale jestem pewien, że są bardzo podatni na tego typu działania. Dzięki temu mogę się z nim skontaktować bez żadnych komunikatorów, nawet jak jest na orbicie.

KOS-owcy podchodzili do gniazda tak cicho, jak się tylko dało. A jako, że większość miała na sobie zbroje, to nie było tak łatwe, jak się mogłoby wydawać.

- Altor, jesteśmy wystarczająco blisko? – szepnął Rahip. Altor tylko pokiwał głową oraz dał znak dłonią.

- Hus-Ro-Dah!!!– wrzasnął Altor. Para dinozaurów została odrzucona do tyłu odsłaniając zawartość gniazda – dwa jaja oraz kryształ. Jednak reszta gadów pozostała czujna. Ręka Zhenga otoczyła się niebieską poświatą. Kryształ wystrzelił w stronę pandy. Kiedy tylko znalazł się w jego rękach, wszyscy rozpoczęli ewakuację. W samą porę, gdyż wszystkie dinozaury z okolicy zaczęły się zbliżać do nich. Statek zawisł tak nisko, jak to tylko było bezpieczne, ale i tak mieli do pokonania kilkanaście metrów. Kiedy to tylko było możliwe, Rahip razem z Zhengiem zniknęli w blasku teleportacji. Cerper podążył za nimi. Krex zaczął się wspinać po drzewie. Z pasa Leili wysunął się Jet-Pack. Okoliczne dinozaury rzuciły się na pozostałych na ziemi.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki