Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 17

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

Na spotkanie z nimi poleciały granaty, rakiety, lasery, pociski karabinowe i fale soniczne. W gotowości czekały miecze. Pierwsza salwa zabiła prawie połowę dinozaurów. Chociaż „zabiła” nie jest odpowiednim słowem. Rakiety dosłownie je rozerwały, a karabiny i lasery przerobiły na sitka. Jednak najgorzej miały te, co spotkały się z granatami – tego, co z nich pozostało, nie można było nawet nazwać „strzępami” – to były tylko kawałki kleistej, czerwonej od krwi mazi walającej się dosłownie wszędzie. Pozostałe dinozaury – widząc obrażenia swoich pobratymców zadane niewidzialną ręką – rzuciły się do panicznej ucieczki. Pozostali na ziemi KOS-owcy polecieli z powrotem na statek.

- Steve, możemy lecieć – rzekł Rahip. Statek wyrwał do przodu. Teraz dopiero można było się przyjrzeć samemu kryształowi. Wyglądał jak normalny diament, jednak mienił się wszystkimi możliwymi kolorami, a nawet paroma więcej. Cały świecił na czerwono, jednak natężenie poświaty się ciągle zmieniało. 

- Więc to po takie maleństwo ta cała misja? – zdziwił się Geralt.

- Wygląda, że tak. Ale potrzebujemy jeszcze sześciu – odpowiedział Rody One.

- Oby były w bardziej bezpiecznych miejscach niż to… coś, co tam było – stwierdziła Leila. – Ta dżungla zniszczyła mi całą fryzurę.

- Właśnie wyszliśmy ze świata dinozaurów, które o mało nas nie zjadły, a ty się martwisz tylko o swoje włosy? – zaczął Luke. – Jeżeli to ci pomoże, to moim zdaniem nadal wyglądają nieźle. 

- Naprawdę? – Leila zaczęła je dokładnie oglądać. „Bywało gorzej” – pomyślała. – Ale i tak muszę coś z nimi zrobić. Jest tu jakaś toaletka? – spytała.

- Jeśli chodzi ci o WC albo prysznic, to 3 drzwi po lewej – stwierdził Cerper.

- Aha, dzięki. – „Czasami ciężko jest być jedyną dziewczyną w towarzystwie” – pomyślała Leila. W tym czasie komunikator statku zaczął odbierać wiadomość. 

- Steve, zobacz, kto to. – Pilot wcisnął jakieś przyciski i pojawiła się holograficzna podobizna generała z Chrystalii.

- Jesteście – powiedział – Macie kryształ?

- Oczywiście, że tak – stwierdził Rahip.

- Dobrze, ważna wiadomość – jeden z kryształów zaczął się szybko poruszać i to poprzez przestrzeń kosmiczną. Zapewne ktoś go znalazł przed wami. Zbadajcie to. Wysyłamy współrzędne. Bez odbioru. – generał się rozłączył.

- Dobrze. Steve jest nowy cel.

INSEKTRON

Miasto-planeta Insektron jest kolebką rasy Insektów, a także stolicą ich Imperium. Większość zabudowań miała 3-4 piętra oraz regularny, prostokątny kształt. Jedyny wyjątek stanowił Zamek Królewski – 123-piętrowa konstrukcja z szeregiem baszt i wież. Cała planeta była skąpana w odcieniach brązu i mdłej zieleni – Insekty wprost kochały te kolory.

Sala Tronowa była największym pomieszczeniem w zamku. Wielkie okna roztaczały widok na całą dzielnicę. W jednym końcu Sali znajdował się tron – a właściwie stół, na którym zasiadał – tak naprawdę to nie siedział, tylko leżał – władca Insektów, król Scorpio. Jak przystało na królewski ród, był skrzydlatym skorpionem. Nagle drzwi do Sali – strzeżone przez 2 strażników-pająków – się otworzyły, a do pomieszczenia wpadła mrówka.

- Królu – zaczął (tak, ta mrówka to był samiec) – Chrystalia zaczęła naprawiać generatory pola obronnego. Jeżeli chcemy ich podbić, musimy zaatakować teraz. Ta rasa Naukowców nie będzie teraz stanowiła żadnego problemu.

- Stać – rzekła osa, która właśnie wleciała do pomieszczenia – To nie jest najlepszy pomysł. Ziemianie wysłali tam posiłki.

- Czy ci cali ZIEMIANIE zawsze muszą wchodzić mi w paradę!? – krzyknął pytając retorycznie król. 

- Wygląda, że to taka rasa. Zawsze wciskają nos w nieswoje sprawy – odparła osa.

- Zresztą – powiedział król – i tak nie aktywują pola. Jeden z kryształów znajduje się w kopytach Cyberkucy. Nawet Zakon go stamtąd nie wyciągnie.

Następna część >>

Więcej w Fandom

Losowa wiki