Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 2

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

<< Poprzednia część

PRZESTRZEŃ KOSMICZNA WIELKIEJ RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ, BAZA N1WRm-63.

Na radarze pojawiły się 2 niezidentyfikowane obiekty. Zbliżały się niebezpiecznie szybko w stronę planety Neptun – granicy wyłącznej przestrzeni Ziemian. Nagle jeden z nich próbował nawiązać kontakt. Dowódca bazy – oficer Jankowiak – i tak miał właśnie to zrobić. Odebrał przekaz. Moduły translatorskie zmieniły głos kosmitów na język polski. Z głośników przy pulpicie wydobyła się następująca wiadomość.

- POMOCYYY!!! Atakują nas Cyberkuce, potrzebujemy pomocy.

Cyberkuce... Oficer tylko westchnął cicho. Z tą rasą Ziemianie mają na pieńku już od prawie 200 lat. Może i wyglądają jakby zostały wyjęte z jakiejś bajki dla małych dziewczynek, może i ruszają sie pół kilometra na godzinę, ale nie można ich ignorować. To tak naprawdę zimnokrwiści wojownicy mający za nic wszelkie inne istoty Wszechświata. Odpowiedział bliżej niezidentyfikowanym kosmitom:

- Zrozumiano, wysyłamy myśliwce. Bez odbioru.

Nie minęło pół minuty, a z hangaru przy bazie wyleciały 3 myśliwce. Ostre, aerodynamiczne kształty lśniły w blasku Słońca. Za małą, jednoosobową kabiną widniały dwie pary długich, wąskich skrzydeł ułożonych na kształt litery X, a na ich końcach małe silniki. Grupka ziemskich statków doleciała do celu i ujrzała 2 pojazdy kosmitów. Pierwszy wehikuł był dla nich zagadką. Wyglądał zupełnie jak klasyczny latający spodek. Jednak takie statki były nieużywane już od dobrych 500 lat. Drugi z nich od razu rozpoznali, jako krążownik Cyberkucy – gigantyczny statek o mocno wydłużonym kształcie, podłużne wyrzutnie rakiet po bokach i działa plazmowe na szczycie i pod spodem. Obudowa statku była praktycznie cała przeszklona, co zapewniało pasażerom świetną widoczność. Ale zaraz, zaraz... Przecież on leci sam! Bez żadnego wsparcia! Cyberkucze krążowniki zawsze latają z eskortą. Możliwe, że tamci już ją zdjęli, ale pewności nie ma. Radary w bazie nic nie wykryły, ale nie można być zbyt pewnym siebie. Tak czy siak, nie powinni mieć problemu. Mieli spore doświadczenie w tych sprawach.

- Tu Strzała 1 – zabrzmiało w głośnikach. – Zarządzam atak na cyberkuczy statek według planu Gamma.

- Zrozumiano Strzała 1. Strzała 2 przygotowany do ataku.

- Tu Strzała 3, będę was ubezpieczał.

Jeden z myśliwców nagle wyrwał do przodu w stronę krążownika. Drugi leciał powoli jego śladami. Trzeci natomiast odleciał mocno do góry. Pierwszy z ziemskich myśliwców oddał krótką serię z działka laserowego w krążownik. Nic to nie dało, jednakże działko plazmowe zaczęło go namierzać. Krótka chwilka, która dla pilota zdawała się być wiecznością, i Cyberkuce rozpoczęły własny ostrzał. Działko się naładowało, zajaśniało jaśniej od 100 Słońc, a na koniec blask zamienił się w wysoce energetyczny promień, który niszczył wszystko na swojej drodze. To znaczy, zniszczyłby, gdyby w cokolwiek trafił. Namierzenie statku, załadowanie działa, korekta pozycji, strzał i znowu pudło. Ziemski myśliwiec był po prostu za szybki. Cyberkuce dostały nowy priorytet – zniszczenie tego myśliwca, kompletnie zapominając o reszcie statków. A to był błąd. W tym czasie drugi z myśliwców odpalił swoją rakietę. Szybki, ciężki pocisk bez trudu przebił poszycie, a rdzeń z antymaterii dopełnił dzieła zniszczenia. Z krążownika nie było czego zbierać. Widać, że Cyberkuce nie studiowały ziemskich taktyk bojowych, a to była klasyczna formacja. Jeden z myśliwców ściąga na siebie uwagę, a drugi strzela. Trzeci w tym czasie uważa, czy nikt się nie zbliża. Niezawodna taktyka, chyba, że pierwszy leci za wolno lub zbytnio z przodu – wtedy zostanie zniszczony za pomocą rakiet.

- Strzała 1 do bazy. Krążownik Cyberkucy zniszczony.

- Dobra robota. Teraz zajmijmy się naszymi gośćmi – odparł oficer. Wszystkie 3 myśliwce zbliżyły się do niezidentyfikowanego statku. Wszelkie działa były gotowe do strzału.

Następna część >>

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki