Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 23

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

Godzinę, 2 zasadzki oraz kolejne 900 zniszczonych Cyberkucy później załoga w końcu dotarła do rdzenia. 

- Zabarykadować drzwi. – rozkazał Rahip. Luke je szybko zaspawał laserem, a Zheng dosunął szafę pancerną. Cerper jeszcze rzucił jakieś zaklęcie. 

- A jak teraz wyjdziemy? – zdziwił się Krex.

- Cerper wycofa to zaklęcie, eee… możesz to zrobić? – spytał się Geralt. Wiedział, że Cerper nie zamknie drzwi na amen, ale wolał się upewnić. Czarodziej odpowiedział skinieniem głowy. Polak kontynuował. – Zheng przesunie szafę, a ja wywarzę drzwi, jakiś kłopot? – odpowiedział Geralt.

- Poza tym, że po wyjściu zapewne spotkamy armię Cyberkucy, to nie.

Dopiero teraz rozejrzeli się po pomieszczeniu. Było okrągłe, a na środku był rdzeń bazy. Miał kształt walca z okręgami będącymi albo radiatorami ciepła, albo kondensatorami. W podstawie  miał gablotę z poszukiwanym kryształem. Widząc go Cerper ruszył do niego.

- Stój! – odprał Geralt.

- Dlaczego?

- Gablota z kryształem zasilającym całą cyberkuczą bazę zdolną do niszczenia planet tak po prostu leży na środku pomieszczenia. Nie wydaje ci się to dziwne?

- Nie. A powinno? – Z jednego ze skrzydeł Geralta, po tym, jak wykonał efektownego facepalma, wyszły małe rurki, które zaczęły wypuszczać jakiś dym. Chwilę później w przestrzeni wokół kryształu pojawiły się czerwone linie światła.

- Tak, powinno – odparł Polak. – Cyberkuce otoczyły go laserami alarmowymi.

- Nie damy rady przejść – stwierdził się Gladus. Jego zbroja wprawdzie broniła przed wszelkimi ciosami, ale sama była zbyt ciężka, żeby móc sprawnie się przemieszczać.

- Patrz i się ucz. – rzekła Leila. Wzięła krótki rozbieg i dosłownie przeleciała pomiędzy wiązkami lasera, aż wylądowała przy gablocie. – I co teraz? – spytała. Jednak reszta cały czas nie mogła przetworzyć tego, co widziała. Altor, który otrząsnął się jako pierwszy, odpowiedział:

- Po prostu to rozwal, skoro chronią ją lasery, to raczej nie jest uzbrojona. – Pas Leili zmienił się w zbroję, ale taką, która chroniła tylko jedno ze skrzydeł. Pingwinka nie lubiła mieć na sobie zbroi, jeśli to nie było koniecznie. Po części dlatego, że nie była zbyt wygodna oraz ograniczała ruchy, a po części dlatego, że, jak sama twierdziła, źle w niej wygląda. Swoim chronionym skrzydłem uderzyła w szkło, które się od razu rozpadło odsłaniając swą zawartość. Leila razem z kryształem doskoczyła do reszty. 

- Teraz tylko będzie trzeba się stąd wydostać… - zaczęła pingwinka.

- A co w tym trudnego? – zapytał Geralt – Po prostu sprint przez połowę gigantycznej stacji kosmicznej ściganych przez armię Cyberkucy. Stefek cały czas tam cumuje? – Laska Rahipa zajaśniała, a po chwili mag odparł.

- Tak. 

- No to żaden kłopot.

- Zapomniałeś o jednym – Luke zwrócił Geraltowi uwagę. – Setki Cyberkucy chcących nas zabić. 

- A co to za kłopot? Załatwiamy takie co miesiąc.

- Niech ci będzie. Wychodzimy. – Na te słowa Zheng przesunął szafę, a Cerper zdjął zaklęcie uniemożliwiające otworzenie. Teraz tylko drzwi oddzielały ich od chord Cyberkucy. Geralt z granatnikiem stał na stanowisku.

- 3… 2… 1… - lufę granatnika opuścił pocisk przebijając drzwi i, jako, że był przeciwpancerny, przepalając Cyberkuce stojące najbliżej drzwi. Jednak to było nic wobec morza mechanicznych kucyków. Stało tam ich około tysiąca. I jeszcze trzeba dodać pięćset Cyberpegazów wznoszących się nad wszystkimi. Widząc to tylko jeden KOS-owiec był w stanie przemówić:

Następna część >>

Więcej w Fandom

Losowa wiki