Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 33

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

- Gruba ta ściana… No to trzeba jeszcze raz. – Polak załadował kolejny granat.

- Zaczekaj – George podszedł do nowopowstałego tunelu. – Nie przebijesz się tak, jesteśmy pod poziomem gruntu. – wyciągnął łopatę. – Zaraz wykopię wam przejście.

Jak powiedział, tak zrobił. Po chwili mieli ładny wykop. I to nawet wyposażony w schody. Wyszli bez najmniejszych problemów. Przy tunelu czekał wezwany przez Rahipa Stefek. 

- George, lecisz z nami, czy zostajesz? – zapytał się mag.

- Chętnie bym poleciał, ale tutejsi wieśniacy mnie potrzebują. I jeszcze muszę skończyć budowę nowego zamku – odparł tubylec.

- Rozumiem, no trudno, zwijamy się.

KOS-owcy weszli na pokład statku. Pilot, nie czekając na nich powiózł ich na kolejną planetę.

INSEKTRON 

Osa niepewnie wleciała do sali tronowej. Król Scorpio, jak zwykle majestatyczny, czekał na niego z niecierpliwością,

- Pułkowniku, co tam słychać na Chrystalii? – Osa, oficer wywiadu, odparł

- Ziemianie cały czas ją chronią. Przed atakiem trzeba by ich odciągnąć, na przykład, przeprowadzając mobilizację wojskową na Saari. – Należąca do Insektów  planeta Saari leżała zaledwie kilkanaście lat świetlnych od Ziemi. Czyli dosłownie rzut beretem. – To będzie dla Ziemian znakiem, że planujemy ich zaatakować.

- Nie prosiłem cię o strategię, tylko o informacje. – Oficer znowu się zagalopował. Jego zadaniem, jako oficera wywiadu, jest tylko dostarczanie wiadomości, a to król i generałowie zdecydują, co z nimi zrobią.

- Tak, królu. Coś jeszcze Wasza Wysokość chce wiedzieć?

- Jak idzie Poszukiwaczom? – Oficer obawiał się tego pytania. 

- Niestety, bardzo dobrze. Rozprawili się z Cyberkucami, król Equus poprzysiągł na nich zemstę. Nawet udało im się zdobyć kolejny. Ale do zasilenia brakuje im jeszcze 4.

- Dobrze, możesz odejść. Postaraj się znaleźć coś więcej o planetach, na których znajdują się te kryształy. – powiedział król. „Equus też ma ich dosyć. Może uda mi się to wykorzystać” – pomyślał.

ORBITA PLANETY URANIA

- To co mówisz jest ciekawe, ale to niemożliwe, żeby kwiaty wykształciły rozum i zniewoliły niedźwiedzia. – Luke i Doktor prowadzili swoją pogadankę o wymiarach równoległych.

- Strasznie generalizujesz i patrzysz przez pryzmat tutejszych praw fizyki.

- Rozumiem, że mogą być inne, ale…

- Ale zawsze po prostu zmieniasz stałe fizyczne albo lekko „poprawiasz” wzory. A niektóre stałe mogą być zmienne i na odwrót.

- Coś takiego nie ma prawa istnieć!!! Mam zaprzepaścić całą, zdobywaną latami wiedzę, której zgromadzenie zajęło całe wieki, bo jakiś udawany Cyberkuc twierdzi, że jest inaczej?

- Po pierwsze, nie „udawany Cyberkuc” tylko Władca Czasu. Po drugie, komu wolisz wierzyć: pseudonaukowcowi z liczydłem, czy komuś, kto widział to wszystko na własne oczy. Musisz zrozumieć, że mogą powstać całkiem nowe zależności, a stare nie muszą mieć przeniesienia na dany wymiar. Im szybciej to zrozumiesz, tym lepiej dla ciebie. 

- Ja się nie wybieram do innego wymiaru. W tym mi dobrze. – Luke, widząc, że Doktor chce coś powiedzieć, kontynuował. – I nie, nie będzie mi lepiej w świecie, gdzie naczelne zasady to „Harmonia, Przyjaźń, Tolerancja”. – tutaj Doktor lekko się skrzywił, słysząc bezpośrednią aluzję do tego świata, który zamienił go w kuca. A nawet nie chciał o nim wspominać. 

- Prawa fizyki w danym wymiarze nie są stałe. Są zależne wielu czynników. I ten obecnie zbliża się do granicy. Względnie niedługo prawa fizyki zmienią się na takie, które będą w stanie obsłużyć większą ilość cząstek elementarnych. 

- To nie ma za grosz sensu. 

- Ach tak, więc jak rozwiązaliście problem Osobliwości Początkowej, hmm? – Prawda jest taka, że Ziemianie nie rozwiązali. Zawsze jest jakaś przeszkoda. Nawet po obaleniu Teorii Względności Einsteina. Część ras uznała ją za bezwzględny początek wszystkiego, inna część najzwyczajniej w świecie olała, a jeszcze inne dalej się nad tym głowią. Doktor widząc, że Luke chce zmienić temat, kontynuował swój wywód. – Nie daliście rady, gdyż Osobliwość Początkowa jest czasem zmiany praw fizyki. Jedyny sposób, by ją zbadać, to porównać prawa sprzed niej i po niej. 

- Ale poza Władcami Czasu nikt nie jest w stanie tam dotrzeć, tak?

- I tu się mylisz. Jakimś cudem prawa chronicze zostały całkowicie obrócone i nawet TARDIS nie może tam dotrzeć. Ale zbadaliśmy ją poprzez inne wymiary. Tam prawa chroniczne uległy mniejszym przekształceniom. – Wtedy do pokoju wpadł Cerper.

- Kończcie wykłady, właśnie lądujemy.

Następna część >>

Notka autora

Powróciłem!!! Przynajmniej na chwilę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki