Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 35

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

Drzwi na końcu pomieszczenia się otworzyły ukazując pomieszczenie. Przez środek sali biegło wielkie zagłębienie. 

- Umieść portale w zaznaczonych miejscach –  na podłodze przepaści i ścianie nad drzwiami pojawiły się świecące punkty. Luke skierował działo w dół przepaści. Wystrzelił pocisk, który rozpłaszczył się na podłodze zamieniając się w niebieski owal. Dioda zmieniła kolor na czerwony, tak samo jak końcówka. Skierował je w stronę ściany i wystrzelił drugi pocisk. Efekty były takie same, tylko że w czerwieni. Jednak po chwili środek został zastąpiony przez obraz przedstawiający sufit. To samo na podłodze, tylko, że tam widać było ścianę. Luke nie myśląc wiele, co do niego w ogóle niepodobne, skoczył na podłogę, a później wyleciał ze ściany. Reszta, z małą namową powtórzyła jego wyczyn. Wszyscy znaleźli się na wyższej platformie. Z niej dojrzeli drugą platformę, a nad nią strzałkę wskazującą drogę.  Luke po chwili namysłu wystrzelił czerwony pocisk na ścianę, pod którą stali. Portal się na niej otworzył, a ten z naprzeciwległej ściany zniknął. Znając mechanizm Luke skoczył na podłogę, po czym wyleciał ze ściany i wylądował na najwyższej platformie. 

- Brawo <wstaw imię obiektu testowego>. Musisz być prawdziwą chlubą <wstaw miasto rodzinne obiektu>.

Luke już wiedział, że nie ma sensu dyskutować. Kiedy wszyscy dotarli na miejsce otworzyły się kolejne drzwi. Tuż za nimi znajdowało się swego rodzaju pole siłowe.

- Oto Siatka Dematerializująca Uniwersytetu Uranicznego. Ogranicza dostęp nieautoryzowanych obiektów do kolejnych komór testowych. Żywe stworzenia i Urządzenie Portalowo-Teleportacyjne Uniwersytetu Uranicznego może się przedostać. 

- Zaraz, zaraz. Mówił o stworzeniach i tym twoim działku, a co z naszym, z moim uzbrojeniem? – zapytał się Gladus.

- Ty stracisz tylko parę mieczy, a ja skrzydło i nogi! I kto tu ma gorzej? – odparł cyborg stworzony na bazie pingwina. 

- Te, pomyślmy logicznie, przecież wielu kosmitów nosi ubrania, one pewnie zostają. – Doktor uspokajał zgromadzenie - Niektóre rasy lubią sobie wymieniać części na mechaniczne, więc wątpię, by je likwidował. Co do broni to nie wiem, ale jakby nie, to zapewne by wisiało jakieś ostrzeżenie czy chociażby tabliczka. Jak na moje, to jeśli będziesz je trzymał w pochwach, to nie powinno się nic stać, ale głowy nie dam.

- Dobra, sprawdźmy, ile to pole jest warte – powiedział Luke wystrzeliwując rakietę. Pocisk uderzył w Siatkę Dematerializującą i rozpłynął się w powietrzu. – Hmmm… więc to nie był zwykły pic na wodę. Niepewnie zbliżał się swoim mechanicznym skrzydłem do siatki. 

- Luke, zaczekaj. – krzyknęła Leila. – A jak coś ci się stanie? – pingwinka zdradzała aż zbyt wielką troskę o towarzysza.

- Leila, spokojnie, najwyżej stracę… - Polinezyjka nie dała mu skończyć, tylko go pocałowała. Właściwie, ani Leila, ani Luke nie mają warg, więc pocałunkiem tego nie można nazwać. Może lepiej „daniem dzioba”. Para stała tak jeszcze przez dłuższą chwilę. 

- Te, gołąbeczki, jak skończycie gruchać, to może do nas dołączycie? – ironicznie odparł Gladus, stojąc po drugiej stronie Siatki Dematerializującej. Jak się okazało, nic, co mieli bezpośrednio przy sobie nie ucierpiało. Dwójka pingwinów, lekko speszona, dołączyła do reszty.

Następna część >>

Więcej w Fandom

Losowa wiki